,

خرید کفپوش پی وی سی با کیفیت

موکت اداری تایل اینترفیس

 

خرید کفپوش پی وی سی  یک فرآیند بسیار مهم می باشد که در واقع بر روی دکوراسیون ساختمان از لحاظ زیبایی، جذابیت، کارایی و هزینه تاثیر بسیار زیادی دارد. کفپوش ساختمان شما می تواند در انواع مختلف طرح و رنگ باشد و این در واقع فقط جنبه زیبایی و جذابیت دکوراسیون ساختمان شما را به همراه دارد. اما برای اینکه کارایی و هزینه ها را در زمان خرید کفپوش مد نظر قرار دهید و در واقع یک کفپوش  پی وی سی با کیفیت بسیار کارآمد را برای ساختمان خود تهیه نمایید، پیشنهاد می گردد به مواردی که در ادامه این مطلب ذکر شده اند، حتماً دقت نمایید.

موکت اداری  کارپت لند ارایه کننده کفپوشهای رولی پی وی سی بافت دار در فروشگاه اینترنتی کارپت لند است

 

 

 

ویدیوی خرید کفپوش پی وی سی

 خرید کفپوش پی وی سی

در زمانی که شما برای طراحی ساختمان خود از لحاظ دکوراسیون در زمان ساخت یا ترمیم ساختمان تصمیم به خرید کفپوش دارید، به مغازه یا فروشگاهی می روید که مسئول آن مکان برای شما از کلیه مدل های کفپوش خود رونمایی می کند و در خصوص هر کدام مزایا و معایبی را تشریح می نماید. اما مهم است که شما نیز قبل از مراجعه جهت انجام چنین خریدی، مقداری اطلاعات در خصوص انواع کفپوش و نکات مهم خرید کفپوش را داشته باشید. در ادامه این مبحث به این نکات می پردازیم:

  • دوام عاملی مهم در خرید کفپوش پی وی سی :

شما در زمان خرید کفپوش وینیل  باید به طور خاصی بر روی دوام کار دقت نمایید. در واقع کفپوش ساختمان های مختلف با حجم ترددهای کم یا زیاد، نیاز به دوام بالایی دارد. اگر دوام کفپوش در زمان خرید مورد توجه قرار نگیرد، ممکن است که پس از گذشت مدتی آن کفپوش به دلیل اصطکاک ایجاد شده بین پا و صفحه کفپوش دوام خود را از دست بدهد و باعث عدم زیبایی یا ایجاد هزینه های بالا برای ساختمان شما شود. از طرفی با دوام بودن کفپوش و به طور کلی تمامی تجهیزات ساختمانی، باعث افزایش طول عمر و جذابیت آنها می شود. پس سعی کنید در زمان خرید کفپوش حتماً به دوام و استقامت آنها نیز دقت نمایید.

خرید کفپوش پی وی سی

درباره خرید کفپوش پی وی سی

  • قیمت کفپوش پی وی سی:

مساله بعدی در زمان خرید کفپوش، قیمت آن می باشد. اگر قیمت کفپوش بسیار بالا باشد، دلیل بر مرغوب بودن و با کیفیت بودن آن نیست. در واقع باید برای خود یک معادله از قیمت و کیفیت را در نظر بگیرید. در این معادله پارامترهایی مانند دوام، هزینه نصب، هزینه نگهداری، طول عمر، میزان جذابیت، لطافت، میزان عایق بندی و غیره را مد نظر قرار دهید تا در نهایت یک کفپوش بسیار مقرون به صرفه را برای خود تهیه نمایید. این هزینه ها باعث افزایش یا کاهش میزان تابع قیمت می شوند و در واقع هدف شما این است که یک کفپوش بسیار زیبا و کارآمد برای ساختمان خود تهیه نمایید تا در کمال زیبایی های به وجود آمده در زمان استفاده از آن کفپوش، هیچ گونه هزینه اضافه ای را برای شما به ارمغان نیاورد. در این شرایط شما موفق به خرید کفپوش مناسب شده اید.

  • کیفیت کفپوش پی وی سی:

اگر کیفیت یک ابزار از دکوراسیون ساختمان را در زیبایی و جذابیت نگاه کنیم، می توانیم اکثر انواع کفپوش را به نوعی با کیفیت در نظر بگیریم. اما باید به اصول و قواعد دیگری نیز بنگریم که باعث افزایش یا کاهش میزان کیفیت یک محصول می شوند. به عنوان مثال اگر کفپوش انتخابی در یک اداره با میزان تردد بالا، از نوع کفپوش های فلزی با طرح های بسیار جذاب و زیبا انتخاب شوند، در واقع کیفیت کفپوش ساختمان پایین آمده است. کمی به جمله قبل دقت نمایید این کار بی کیفیت است زیرا استفاده از کفپوش فلزی با رویه صاف و لیز، در یک مکان پر تردد موجب سُر خوردن افراد و پایین آمده کیفیت کار می شود. اما اگر در همین مکان از یک کفپوش با لایه غیر صاف و کمی ضخیم استفاده شود، می توان گفت که کیفیت کفپوش بسیار بالا رفته است و در واقع در زمان خرید کفپوش به نکات مهم و کلیدی آینده دقت ویژه ای شده است.

نوشته | موکت کارپت لند | Carpetland نماینده رسمی موکت اروپایی

  • عایق بندی کفپوش پی وی سی:

ساختمان های طبقه دوم به بالا که معمولاً بر روی یک سقف دیگر قرار گرفته اند و همچنین ساختمان های همکف که بر روی زمین سرد قرار گرفته اند، می توانند از طریق کف خود بیشترین میزان اتلاف انرژی را به همراه داشته باشند. پس سعی کنید در زمان انتخاب یک کفپوش، به نکات مهم در زمینه جلوگیری از میزان اتلاف انرژی از کف ساختمان دقت نمایید. در غیر این صورت ممکن است که هزینه های مصرف انرژی در ساختمان شما، بسیار زیاد شود. عایق بندی توسط لایه های مختلف در کف ساختمان انجام می شود و اکثر معماران در زمان طراحی ساختمان، از لایه های عایق بندی شده در دیوارها و کفپوش ها استفاده می نمایند. اما روش های کم هزینه تر و مقرون به صرفه تری در زمینه عایق بندی ساختمان ها موجود دارد و آن استفاده از یک کفپوش عایق می باشد. اگر در ساختمان خود از یک کفپوش ضخیم و عایق بندی شده استفاده نمایید، در واقع در هزینه ها و ساخت سازهای اضافه برای عایق بندی ساختمان نیز صرفه جویی کرده اید.

 

موکت تایل مدولار چیست؟ انواع موکت تایل مدولار

امیدواریم که از این مقاله کارپت لند وارد کننده موکت اداری تجاری و هتلی راضی باشید .اگر نقطه نظر و کامنتی دارید با ما درمیان بگذارید.

image_pdfنسخه pdfimage_printچاپ مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *