• موکت اداری تایلی کارپت لند

موکت اداری

موکت اداری (Office Carpet) کارپت لند دسته ای  از موکتها می باشند  که جهت استفاده در فضاهای اداری طراحی شده است. این نوع از موکتها دارای دو نوع موکت تایل و رول می باشند که بسته به نیاز مشتریان می توانند از یکی از آنها در محیط اداری یا تجاری و هتلی استفاده کنند.

موکتهای تایلی معمولا به صورت تایلهای مربعی و با ابعاد 50 در 50 سانتیمتر تولیدمی شوند و دارای زیره پلاستیکی ضخیمی هستند. این نوع از موکتهای اداری مانند کفپوش کنار یکدیگر به زمین چسبانده می شوند. این موکتها دارای زیره های لاستیکی بوده که دوام آنها را افزایش می دهد و باعث می گردد تا بهتر به زمین چسبانده و ثابت شوند به دلیل تنوع طرح این نوع از موکت و به دلیل نوع تولید آن به صورت تایل، می توان رنگها و طرحهای گوناگونی از آنها را در کنار یکدیگر اجرا نمود.

موکت تایلی اداری کارپت لند با تنوع مدل و رنگبندی گوناگون و تمامی قابلیتهایی که پیشتر ذکر شد جهت استفاده در اماکن اداری و تجاری، هتلها و سالنهای کنفرانس بسیار مناسب می باشند.

موکت های تایلی اداری عموما دارای بافت به روش لوپ هستند، که کاربری موکت را جهت استفاده از صندلی چرخ دار و تردد بالا مناسب می کنند. همچنین الیاف پلی آمید بکار رفته در موکت اداری تایلی باعث ایجاد خصوصیاتی مانند کند سوز بودن و عدم ایجاد الکتریسیته ساکن می شود.

موکت رنگ خاکستری

از آنجایی که انواع موکت اداری تایل با الیاف بسیار مقاومی ساخته می شوند و در ابعاد و اندازه های مختلف موجود می باشند، پس می توان از این نوع کفپوش به عنوان زیبا سازی و مقاوم سازی کف ساختمان ها بهره برد.

به طور کلی می توان موکت را از دسته اولین کفپوش های مورد استفاده در ساختمان ها در نظر گرفت. موکت ها در گذشته دارای اندازه مشخصی بودند (معمولا به صورت رول هایی با عرض و طول مشخص) که این کفپوش ها را باید توسط ایده های خاص در کف ساختمان قرار می داد.

اما الیاف ضعیفی که در موکت ها مورد استفاده قرار می گرفت، منجر به کاهش کیفیت آنها می شد و همین امر منجر به عدم رضایت مشتریان شده بود. اما امروزه الیاف موکت ها از مرغوب ترین عناصر طبیعت بهره گرفته می شود و مسلماً بهترین کیفیت را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد. در ادامه بهترين موكت اداري را معرفی و مزایای استفاده از موکت اداری را بیان خواهیم کرد. درباره موکت تایل مدولار بخوانید.

 ۱۳ مزیت استفاده از موکت اداری تایلی

نصب راحت و آسان موکت

مواد اولیه با کیفیت

امکان طراحی بینظیر موکت اداری تایلی

عدم احتیاج به چسب درهنگام نصب

بهترین مقاومت دربرابر سایش

امکان طراحی های مدرن

کمترین میزان هدر رفت هنگام برش و نصب

ثبات ابعادی عالی

امکان ترکیب طرحها با رنگهای گوناگون

حمل و نقل و جابجایی آسان

بهترین عملکرد واکنشی در مقابل آتش

امکان چیدمان های گوناگون

بکینگ منعطف

به طور کلی استفاده از موکت تایلی در محل های پر رفت و آمد مانند فضاهای اداری با رفت و آمد  بالا، راهروهای اماکن عمومی مانند نمایشگاه ها، هتل ها و سالن های کنفرانس از کاربردهای موکت تایلی می باشد.

مزایای موکت اداری

موکت تایلی اداری در طرح ها، رنگ ها و انواع متفاوتی در دسترس میباشند و با توجه به نیازهای کسب و کارشما، می توانید طرحهای مورد نظرتان را انتخاب نموده و آن را به سبک خودتان نصب کنید وبا اینکار ظاهر کلی فضای کاریتان را متفاوت نمایید.

راحتی استفاده :

حرکت و جابجایی بر روی این نوع از موکت اداری بسیار راحت میباشد. این ویژگی  باعت تقویت عملکرد و بازدهی کارکنان شما خواهد شد.

نگهداری راحت :

با تهیه این نوع از موکت اداری تایلی ، دیگر نگران لکه ها و کثیفی آنها نباشیدزیرا این نوع از موکت های اداری تایلی به راحتی تمیز خواهند شد.

موکت دفتر کار اداری کارپت لند

موکت دفتر کار اداری تجاری و هتلی کارپت لند و مزایای موکت اداری

کاهش سطوح سر و صدا :

موکت تایل اداری عایق صدا میباشد. یعنی شما می توانید از آنها در مناطق پر سر وصدا نصب کنید. استفاده از موکت های اداری به ایجاد فضایی آرام و راحت برای کارکنان کمک می کند.

جلوگیری از صدمات :

نصب موکتهای تایل، در مکان های لغزنده مفید است. با توجه به اینکه این موکت ها جلوی زمین خوردن را میگیرد احتمال آسیب دیدگی به کارکنان و مراجعه کنندگان را نیز کاهش می دهد.

استقامت بالا

موکت اداری دارای استقامت بسیار بالایی می باشد. از آنجایی که موکت های امروزی به صورت قطعات چهارگوش و شش گوش کوچک می باشند و قرار دادن آنها در کنار یکدیگر باعث افزایش جذابیت کفپوش ساختمان ها می شود، پس باید این قطعات کوچک از استقامت بالایی برخوردار باشند.

وجود چسب موکت مرغوب و الیاف مرغوب در ساخت موکت، منجر به افزایش محبوبیت آنها شده است. در موکت اداری الیاف ظریف با تراکم بالا به کار برده شده است تا در صورت ایجاد اصطکاک بین پا و موکت، پارگی یا از دست رفتن کیفیت به وجود نیاید. از این مکت ها می توان در منازل مسکونی یا سایر اماکن نیز استفاده نمود.

ظاهر بسیار جذاب

موکت تجاری و  اداری دارای طرح و نقشه های مختلفی می باشد. برخلاف موکت های قدیمی که فقط یک طرح با چندین رنگ محدود داشتند، امروزه موکت ها دارای طرح و نقش های بسیار گسترده ای می باشند. نحوه چیدمان انواع موکت اداری به صورت قطعات کوچک مانند کاشی در کنار یکدیگر باعث ایجاد محیطی بسیار جذاب خواهد شد که زیبایی ساختمان را چندین برابر می کند.

همچنین نصاب موکت می تواند به راحتی قطعات موکت را به سلیقه خود به نحوی در کنار یکدیگر قرار دهد که یک رنگ و طرح سازمانی را برای شما به ارمغان بیاورد. پس این زیبای ها می تواند طرح کفپوش ساختمان ها را تا چندین برابر نسبت به سایر کفپوش ها ارتقا دهد.

قیمت مقرون به صرفه

بر خلاف سایر کفپوش های ساختمانی که از قیمت بالا و همچنین هزینه نصب و نگهداری بالایی برخوردار بوده اند، قیمت موکت اداری بسیار بهینه می باشد. هزینه خرید موکت اداری خارجی، نصب و نگهداری آنها به قدری پایین است که به راحتی می توان اختلاف قیمت چندین درصدی را در این طرح ها مشاهده نمود.

از طرفی تمیز نمودن انواع موکت اداری با استفاده از ابزارهای شستشو یا یک جاروی ساده امکان پذیر است. در صورتی که کفپوش های دیگر را باید حتماً با آب شستشو داد (البته به غیر از کفپوش های چوبی) که این امر منجر به کاهش عمر آنها نیز می شود.

بودجه‌ای که برای استفاده از موکت تایلی اداری صرف می‌کنید، بسیار اهمیت دارد. چون در صورتی که قصد استفاده از موکت اداری تایلی با مبلغی ارزان باشید، به مراتب ممکن است درآینده هزینه‌های جانبی دیگری روی دست‌تان بگذارد که نسبت به نوع باکیفیت آن، مقرون به صرفه نیست.

عناصری که در سرامیک ها به کار برده می شود، در برابر آب خوردگی مقاومت کافی ندارند و همین امر منجر به عدم کیفیت آنها پس از شستشو می شود و مسلماً هزینه نگهداری آنها را بالاتر می برد.

از طرفی ممکن است که سرامیک ها یا کفپوش های دیگر مقداری لیز باشند شو در صورتی که یک ارباب و رجوع با کفش مناسب بر روی آنها راه می رود، امکان سُر خوردن و زمین خوردن آنها وجود داشته باشد. این در صورت است که موکت اداری با الیاف ظریف خود امکان راه رفتن با کفش یا بدون کفش را برای مشتریان شما میسر خواهد کرد. از انواع موکت هتلی ، تجاری و اداری کارپت لند دیدن فرمایید.

ماندگاری بالاتر موکت اداری کارپت لند

همانگونه که مشخص است، الیاف طبیعی مانند الیاف حیوانی (مانند پشم) یا الیاف گیاهی (مانند پنبه و کنف)، از استقامت بالایی برخوردار می باشند. به نحوی که این الیاف در مدت زمان بیشتری کارایی دارند. اما خواصی مانند اکسیده شدن، خورده شدن، مقاومت در برابر حشرات و غیره منجر به عدم کیفیت سایر کفپوش ها می شود.

الیاف به کار برده شده در موکت در برابر ویژگی های شیمیایی مانند خوردگی یا پوسیدگی مقاوم می باشند و با وجود تراکم بالای این الیاف امکان نگهداری و ماندگاری بیشتر آنها میسر می شود.

انواع موکت اداری نیز به دلیل اینکه حجم رفت و آمد بر روی آنها زیاد است، باید دارای تراکم و استقامت بالایی باشد تا ماندگاری بیشتری را برای صاحبان خود به ارمغان بیاورد. البته این ماندگاری و استقامت ذکر شده، بنا به نحوه نصب و استفاده از چسب مرغوب موکت متفاوت می باشد و شما باید برای تهیه و نصب این گونه موکت ها از فروشگاه ها و متخصصان حرفه ای مانند کارپت لند نماینده فروش انواع موکت اداری اروپایی (موکت تایل اروپایی) محصولات برندهای اینترفیس و پاراگون استفاده نمایید.

قیمت خرید موکت اداری کارپت لند
برای اطلاع از قیمت موکت های اداری با ما تماس بگیرید تلفن دفتر : 22222258-021 موبایل:  09123261402

درپادکست زیر میتوانید به مزایای موکت تایل اداری گوش دهید

جنس الیاف موکت اداری تایلی

با تولید به محیطی که قصد استفاده موکت تایلی در آن محیط را دارید باید به جنس الیاف موکت اداری تایلی که می خواهید تهیه کنید توجه نمایید .الیاف مورد استفاده در موکت های اداری، تجاری ، هتلی و … دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند.

لازم است بدانید ۸۰% قیمت موکت به الیاف آن برمیگردد، پس باید بدانید کدام یک از این کیفیت الیاف برای چه مکانی مناسب است.

پلی آمید:

این جنس از الیاف بهترین گزینه در بین نخ های مورد استفاده برای تولید بهترين موكت اداري تایلی است.

مزیت های الیاف پلی آمید موکت تایل اداری

مقاومت زیاد در برابر کثیف شدن

قابلیت پنهان سازی کثیفی و چرک

مقاومت در برابر انواع سایش ها

حداقل پرزدهی

طول عمربالا

حالت ارتجاعی بسیارعالی

مقاومت پیچ خوردگی های الیاف در برابر بازشدن

قابلیت تمیز شوندگی عالی

انتخاب موکت دفتر کار

وقتی بحث طراحی دکوراسیون و انتخاب موکت دفتر کار به میان می آید معمولاً افراد دنبال فضایی لوکس و شکیل هستند. دفتر کار شما محلی است که در طول روز مهمترین زمان ها و حساس ترین ملاقات های خود را در آن می گذرانید.

به یاد داشته باشید برای داشتن دفتری شکیل و زیبا توجه به خرید موکت و پوشش های مناسب برای کف بسیار تعیین کننده است چون کف اتاق شما اولین سطحی است که مشتریان شما روزانه با آن ارتباط دیداری و لمسی دارند و نوع طرح و پوشش آن ناخودآگاه بر روند تعامل آنها با شما تاثیر می گذارد.

خیلی از افراد ترجیح می دهند کف اتاق آنها حسی از رسمی بودن و نظم کاری را در مخاطب ایجاد کند. به همین دلیل به سراغ موکت اداری تایلی می روند که انتخاب درست و هوشمندانه ای است. اگر شما هم به فکر خرید موکت اداری برای دفتر کار خود هستید از انواع موکت تایل اداری تجاری و هتلی کارپتلند دیدن فرمایید. پیشنهاد می شود درباره موکت وینیل بخوانید.

موکت پوشش مناسبی زیر پای شما برای آغاز یک صبح کاری پرتلاش است. باید بدانید که مدل های متفاوت با کاربری های مختلف در بازار موکت وجود دارد و شما با توجه به نیاز و کاربری مورد نظرتان می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شرایط شامل موارد زیر می شود:

  • بودجه
  • جنس الیاف
  • نوع تار و پود و ارتفاع آن
  • رنگ

موکت ها معمولاً از سه نوع مواد اولیه ساخته می شوند. پلی استر، نایلون و پشم. نایلون دوام بیشتری نسبت به پلی استر دارد و تنوع رنگ در این جنس بیشتر است. پلی استر علیرغم قیمت کمتر مقاومت بیشتری در لکه دار شدن دارد.  پلی استر انتخاب مناسبی برای محیط اداری نیست زیرا  بخاطر تردد زیاد نگرانی از باب مقاومت آن وجود دارد. پلی استر بیشتر برای محیط هایی که به تنوع رنگ نیاز دارند مثل اتاق خواب که ایجاد هماهنگی با مبلمان اتاق خیلی ضروری است، مناسب است. از جدیدترین انواع موکت ورودی ساختمان کارپت لند دیدن فرمایید.

انتخاب نوع تار و پود در موکت

انتخاب نوع تار و پود در موکت- موکت اداری کارپت لند

انتخاب نوع تار و پود در موکت- موکت اداری کارپت لند

جنس موکت اداری کارپت لند

شما به عنوان طراح دکوراسیون یک دفتر کار  برای فروش موکت یا به عنوان خریدار نیاز دارید تفاوت انواع تار و پود محصولات بازار و کاربرد هرکدام را بدانید. برای یک انتخاب بهینه نوع تار و پود محصولات از نظر افتادن رد پا، تراکم، ظاهر مخملی یا ساده، سطح لطیف و نرم یا ضخیم با هم متفاوت هستند. در جدول زیر انواع مختلف تارو پود در موکت ها نشان داده شده است.

موکت دفاتر اداری تایلی کارپت لند

موکت دفاتر اداری تایلی کارپت لند

چرا یک ساختمان تجاری به کفپوش متفاوتی نسبت به یک ساختمان مسکونی نیاز دارد؟

دلایل مختلفی وجود دارد که یک ساختمان تجاری به کفپوش متفاوتی نسبت به یک ساختمان مسکونی نیاز دارد. اولاً، ساختمان‌های تجاری نسبت به ساختمان‌های مسکونی ترافیک بیشتری را مشاهده می‌کنند. این بدان معنی است که کفپوش باید بتواند در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت کند. دوم، ساختمان های تجاری اغلب سقف های بلندتری نسبت به ساختمان های مسکونی دارند. این می تواند نصب موکت را دشوار کند، بنابراین بسیاری از ساختمان های تجاری به جای آن کفپوش سخت را انتخاب می کنند.

ثالثاً، ساختمان‌های تجاری معمولاً دارای الزامات متفاوتی برای ایمنی در برابر آتش و عایق صوتی نسبت به ساختمان‌های مسکونی هستند. این بدان معنی است که کفپوش باید استانداردهای خاصی را رعایت کند تا ایمن و موثر باشد.

بنابراین، زمانی که در حال بررسی گزینه های کفپوش برای ساختمان تجاری خود هستید، حتما این عوامل را در نظر داشته باشید. با یک تامین کننده معتبر موکت اداری مانند کارپت لند همکاری کنید که می تواند به شما در انتخاب کفپوش مناسب برای نیازهای شما کمک کند.

یک موکت اداری تجاری که به خوبی فکر شده باشد می تواند همه چیزهایی را در دلخواهتان است را در محیطتان ایجاد کند. از جذابیت زیبایی شناختی تا عملکرد آن، یک موکت خوب می تواند تصویر کسب و کار شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند تأثیری ماندگار بر مشتریان خود بگذارید.

موکت های  اداری علاوه بر زیبایی شناسی، کاربردی نیز هستند. آنها می توانند عملکرد آکوستیک را در دفتر شما بهبود بخشند، که به ویژه در صورتی که کارمندان یا مشتریان زیادی دارید که نیاز به صحبت مداوم با تلفن دارند، بسیار مهم است. موکت مناسب همچنین می تواند به جذب صدا و جلوگیری از تابش پژواک در اطراف دفتر شما کمک کند، که باعث می شود همه به وضوح صدای یکدیگر را بشنوند.

امروزه انواع مختلفی از موکت های تایلی اداری از جمله محصولات بامبو، چوب پنبه و لاستیکی موجود است. همه این مواد مزایای منحصر به فردی مانند فرآیندهای تولید سازگار با محیط زیست یا نیازهای مراقبت کم برای نگهداری آسان در طول زمان مانند سایر گزینه های موکت موجود امروزی را ارائه می دهند

کف دفتر شما مکانی برای نشستن، ایستادن و راه رفتن است. شما نمی خواهید تمام روز را به نگرانی در مورد اینکه آیا کفتان زیر وزن مبلمان اداری و پای کارمندانتان می ماند یا خیر، بگذرانید.

به همین دلیل داشتن یک تایلی محکم و بادوام در کفپوش اداری بسیار مهم است. بهترین راه برای انجام این کار با کاشی های فرش کارپت لند اس به این معنی که هر بار که روی آن‌ها راه می‌روید، می‌توانید احساس خوبی داشته باشید!

نصب و نگهداری آن‌ها نیز آسان است، بنابراین وقتی زمان تمیز کردن لکه‌های ریخته شده یا لکه‌های ناشی از فرسودگی در طول زمان برای شما یا یکی از کارمندانتان فرا می‌رسد، دیگر نگران کار اضافی نخواهید بود. آنها حتی در برابر آتش نیز مقاوم هستند!

انتخاب رنگ مناسب موکت اداری

رنگ یکی از مهمترین فاکتور های اثر گذار در دکوراسیون داخلی هر المانی از جمله موکت اداری است. همچنین شما بعد از انتخاب یک رنگ و گستردن محصول در دفتر کارتان نمی توانید تغییری در آن ایجاد کنید.

در نظر داشته باشید که رنگ موکت دفتر شما نباید برای دیده شدن با رنگ دیوار ها رقابت کند. به عبارت دیگر،  تناسب رنگ ها را در انتخاب موکت بسیار مهم است. با این حال رنگ آبی و خاکستری برای موکت تایل ها در محیط اداری جلوه بهتری از نظم و رسمیت ایجاد می کند.

به این نکته توجه کنید که استفاده از موکت تایلی اداری دست شما را برای انتخاب چند رنگ و چیدن آنها کنار هم برای ایجاد دکوراسیونی خاص و فانتزی باز می گذارد. درباره کفپوش lvt بخوانید.

موکت تجاری و اداری اروپایی کارپت لند

موکت اداری کارپت لند

به نظافت موکت اداری توجه کنید

هرچقدر که برای خرید موکت اداری هزینه کنید و زیبا ترین مدل تایل را برای دفترکارتان انتخاب کنید، اگر تمیز و آراسته و بدون لکه و آلودگی نباشد، خیلی کهنه و نازیبا دیده خواهد شد. این مسئله در فضای اداری، به واسطه اینکه افراد با کفش روی سطح تردد دارند و اینکه سالانه حداکثر یک بار امکان شست و شوی موکت فراهم است، اهمیت دو چندان پیدا می کند.

برای اینکه کمتر نگران کثیف شدن سطح موکت باشید، توصیه می شود حتما از تایل موکت با ساختار خطی- حلقه ای با طول کوتاه استفاده کنید. استفاده از این جنس تار پود در کنار انتخاب رنگ خاکستری و طیف آن، علاوه بر اینکه به فضای شما جلوه مدرنی می دهد، آلودگی ها را از دید مشتریان و شما دور نگه می دارد. از محصولات برند موکت پاراگون دیدن فرمایید.

استفاده از موکت اداری برای دفاتر کار، یک ایده خلاقانه و جدید به حساب می آید. با توجه به تنوع در طرح و رنگ و تولید این محصول به صورت تایل موکت، دست طراح داخلی برای ایجاد ایده های نو در طراحی باز است. اگر موکت را برای پوشش کف انتخاب کرده اید، بودجه خود را در نظر بگیرید، جنس تارپود و رنگ مناسب را انتخاب کنید و از داشتن دفتری کاری زیبا و مدرن لذت ببرید. برای اطلاع از قیمت موکت اداری کارپت لند را دنبال کنید.

خرید اینترنتی موکت اداری از برترین برندهای موکت اداری اروپایی و آمریکایی

جهت خرید موکت اداری و دریافت قیمت موکت اداری میتوانید از طریفهای زیر با کارشناسان خبره ما تماس بفرمایید

021-22222258

09128000814

پاسخ به برخی سئوالات رایج:

گزینه های نصب موکت اداری شما چیست؟

روش های مختلفی برای نصب موکت اداری وجود دارد. رایج ترین روش چسباندن فرش به طور مستقیم به زمین است. این کار چسبندگی بسیار محکمی ایجاد می کند و از حرکت فرش در اطراف جلوگیری می کند. گزینه دیگر استفاده از نوارهای بدون چسب است که نوارهای چوبی یا فلزی هستند که در اطراف محیط اتاق به زمین میخ می شوند. سپس موکت با استفاده از چسب های کوچک به نوارها متصل می شود. این روش باعث می شود که در صورت لزوم موکت راحت تر برداشته شود

چه نوع گارانتی برای انواع موکت اداری خود ارائه می دهید؟

اکثر عرضه کنندگان موکت اداری برای محصولات خود گارانتی ارائه می دهند. این ممکن است نقص در مواد یا طرز کار را پوشش دهد، یا ممکن است یک ضمانت محدود باشد که فقط انواع خاصی از آسیب را پوشش می دهد. حتما شرایط هر گارانتی را بخوانید

چرا یک ساختمان تجاری به کفپوش متفاوتی نسبت به یک ساختمان مسکونی نیاز دارد؟

دلایل مختلفی وجود دارد که یک ساختمان تجاری به کفپوش متفاوتی نسبت به یک ساختمان مسکونی نیاز دارد. اولاً، ساختمان‌های تجاری نسبت به ساختمان‌های مسکونی ترافیک بیشتری را مشاهده می‌کنند. این بدان معنی است که کفپوش باید بتواند در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت کند. دوم، ساختمان های تجاری اغلب سقف های بلندتری نسبت به ساختمان های مسکونی دارند. این می تواند نصب موکت را دشوار کند، بنابراین بسیاری از ساختمان های تجاری به جای آن کفپوش سخت را انتخاب می کنند. ثالثاً، ساختمان‌های تجاری معمولاً دارای الزامات متفاوتی برای ایمنی در برابر آتش و عایق صوتی نسبت به ساختمان‌های مسکونی هستند. این بدان معنی است که کفپوش باید استانداردهای خاصی را رعایت کند تا ایمن و موثر باشد. بنابراین، زمانی که در حال بررسی گزینه های کفپوش برای ساختمان تجاری خود هستید، حتما این عوامل را در نظر داشته باشید. با یک تامین کننده معتبر موکت اداری مانند کارپت لند همکاری کنید که می تواند به شما در انتخاب کفپوش مناسب برای نیازهای شما کمک کند

 

فرم دسترسی به کاتالوگ های کارپت لند

لطفا جهت دانلود اطلاعات زیر را وارد کنید