• موکت های تایلی آمفی تئاتری و سالن همایش

    کارپت لند ارایه کننده موکت های سالن همایش با بهترین کیفیت روز دنیا می باشد

    دریافت مشاوره

موکت های تایلی سالن همایش و آمفی تئاتری کارپت لند

موکت آمفی تئاتری و موکت سالن همایش باید به گونه ای باشد که فضای یک آمفی تئاتر و سالن همایش را برای انجام فعالیت های مختلف آماده سازی نماید. سالن های آمفی تئاتر یک محدوده بزرگ می باشند که معمولاً به صورت پلکانی ساخته شده اند و افرادی برای انجام اجلاس یا یک همایش و همچنین برگزاری یک تئاتر بر روی آن حاضر می شوند.

کفپوش این محدوده وسیع باید توسط یک ابزار مناسب پوشیده شود که به غیر از هزینه و قیمت پایین، مقاوم باشد.به طور کلی در سالن های آمفی تئاتر از کفپوشی استفاده می شود که عایق بندی صدا و حرارت را به خوبی انجام دهند و از طرفی با هزینه های بسیار ناچیز یک محیط صمیمی را برای افراد به ارمغان بیاورند.

موکت‌های آمفی تئاتری، بخش مهمی از اجزای سالن های نمایش و آمفی تئاترها می باشند و دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث شده است این نوع محصولات در صنعت ساختمانی  تاثیر گذار باشند.

موکت آمفی تئاتری یک نوع کفپوش است که برای پوشاندن کف سالن های تئاتر و سینما و نمایشگاه های عمومی استفاده می شود. این نوع پوشش کف  انعطاف پذیری بالایی نیز دارد که این ویژگی باعث می شود تا برای برپایی رویدادهای مختلف در این مکان ها بتوان از این نوع پوشش استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های موکت آمفی تئاتری، مقاومت به خوردگی و شکستن است. با توجه به میزان تردید و حرکت در این مکان ها، لازم است که پوشش زمینی از موادی تهیه شود که قابلیت تحمل فشار و خوردگی را داشته باشد تا بتواند برای مدت زمان طولانی نگه داشته شود.

علاوه بر این، موکت آمفی تئاتری دارای ویژگی های آتش سوزی می باشد. به دلیل تخصصی بودن کاربرد این نوع پوشش زمینی، لازم است که در مقابل ریزش سیگار و یا حتی حریق مقاوم باشد تا اینکه زمین تخریب شده و دستگاه ها نیز خطری به سراغ نداشته باشند.

در نهایت، برای داشتن موکت آمفی تئاتری با کیفیت بالا و قابلیت استفاده برای مدت طولانی، لازم است که از مواد با کیفیت و استاندارد استفاده شود. به همین دلیل برای خرید موکت آمفی تئاتری، بهتر است از فروشگاه هایی با نام و رسم قوی و معتبر استفاده شود.

موکتهای تایل کارپت لند انتخاب بسیار مناسبی جهت کفپوش این فضاها می باشد. موکت آمفی تئاتری نیز بایستی مانند موکت های اداری، تجاری و هتلی  دارای ویژگی هایی باشد که در این قسمت به توضیح در خصوص این مزایا و ویژگی ها می پردازیم.

موکت اداری تجاری هتلی

مزایای موکت آمفی تئاتری و موکت سالن همایش

  • عایق بندی صدا و حرارت

موکت آمفی تئاتری باید در برابر صدا و حرارت عایق بندی شده باشند. در نظر بگیرید که ممکن است مساحت یک سالن آمفی تئاتر بیش از 1000 متر مربع باشد و در واقع اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی در این مساحت بالا، باعث ایجاد هزینه های بسیار زیادی در خصوص انرژی می شود.

پس جنس کفپوش و دیوارپوش های سالن های آمفی تئاتر را باید با استفاده از یک ایه محافظ حرارتی پوشش دهیم تا از هدر رفتن انرژی حرارتی جلوگیری به عمل آید. همچنین ممکن است که فاصله سخنران یا در واقع استیج در سالن آمفی تئاتر تا جایی که حاضران نشسته اند، بیش از 40 متر باشد که اگر محیط آمفی تئاتر در برابر صدا عایق بندی نشود، هزینه های زیادی در خصوص پخش کننده های صدا باید صرف نمود. موکت آمفی تئاتری خوشبختانه با استفاده از الیاف متراکم و ضخیم خود، در برابر حرارت و صدای سالن آمفی تئاتر به صورت یک عایق کارآمد عمل می نماید. درباره موکت ضد حریق بخوانید.

موکت آمفی تئاتری

  • مقاوم بودن

ممکن است که تردد افراد زیادی به صورت روزمره بر روی سطح یک سالن آمفی تئاتر انجام شود و کفپوش مورد استفاده در این سالن ها باید به قدری مقاوم باشد که در برابر اصطکاک بیش از اندازه به خوبی عمل نماید.

در نظر بگیرید که کفپوش های سرامیکی، چوبی و فلزی از سطح صاف و صیقلی برخوردارند که در برابر لیز خوردن افراد هیچگونه امنیتی وجود ندارد.

اما موکت آمفی تئاتری با سطح ضخیم و مقاوم خود در برابر اصطکاک به وجود آمده بین پا و لایه موکت به خوبی عمل می نماید و افراد امنیت جانی دارند. از طرفی این مقاومت می تواند باعث طول عمر بیشتر کفپوش ها نیز بشود. درباره موکت عایق برق بخوانید.

موکت سالن همایش

انتخاب موکت دفتر کار
    • خنثی بودن طرح و رنگ

موکت آمفی تئاتری دارای طرح و رنگ خنثی می باشد تا در واقع به دیگر تجهیزات درون سالن آمفی تئاتر روح و جان ویژه ای ببخشد. در نظر بگیرید که در سالن آمفی تئاتر باید تمام دقت و تمرکز افراد به استیج باشد و در واقع دقت افراد به سخنان و عملیات انجام شده بر روی آن منطقه تمرکز یابد.

حال در نظر بگیرید که در طرح صندلی ها، رنگ و طرح موکت یا تجهیزات دیگر، از رنگ های غیر خنثی استفاده شود و افراد در زمان حضور در سالن آمفی تئاتر، دقت و تمرکز ویژه ای به سخنان سخنران ندارند. در واقع در سالن های آمفی تئاتر باید یک طرح و رنگ خنثی را برای موکت ها در نظر بگیریم که افراد بیشترین تمرکز را بر روی صحنه آمفی تئاتر داشته باشند.

استفاده از رنگ و طرح هایی مانند رنگ خاکستری، بژ، آجری، قهوه ای و این چنین رنگ های خنثی بهترین انتخاب می باشد که موکت آمفی تئاتری نیز از همین قاعده پیروی می کند. اکثراً در موکت های آمفی تئاتری به دلیل اینکه هزینه خرید و نصب موکت کمتر شود، از طرح های ساده استفاده می شود تا این طرح فقط وظیفه کفپوش و عایق بندی را داشته باشد و هیچ دخالتی در میزان تمرکز افراد نداشته باشد.

موکت آمفی تئاتری کارپتلند

موکت آکوستیک چیست؟ + عوامل موکت عایق صدا
  • مقرون به صرفه بودن موکت آمفی تئاتری و موکت سالن همایش

    اگر هزینه خرید و نصب سایر کفپوش ها مانند کفپوش های چوبی، سرامیکی و فلزی را در نظر بگیریم و در مساحت بسیار وسیعی که یک سالن آمفی تئاتر دارد، متوجه می شویم که هزینه کفپوش ها بسیار زیاد می شود.

اما اگر به جای این چنین کفپوش هایی از کفپوش موکت استفاده نماییم، در واقع در هزینه های خرید، نصب و همچنین هزینه های ترمیم و نگهداری موکت ها بسیار صرفه جویی کرده ایم.

از طرفی با استفاده از یک موکت آمفی تئاتری به غیر از اینکه یک لایه زیبا و کاربردی را برای کفپوش سالن آمفی تئاتر به کار گرفته اید، در عایق بندی و مقاوم بودن آن لایه نیز کمک شایانی به سالن آمفی تئاتر خود کرده اید. ممکن است که اگر بخواهید از لایه کفپوش سرامیکی در سالن آمفی تئاتر استفاده نمایید، نیاز به یک لایه عایق حرارتی و صدا نیز در این سطح داشته باشید و در واقع هزینه های خود را بسیار بالا می برید.

برخی از سوالات رایج

موکت آمفی تئاتر باید چه ویژگی ای داشته باشد؟

در سالن های آمفی تئاتر از کفپوشی استفاده می شود که عایق بندی صدا و حرارت را به خوبی انجام دهند و از طرفی با هزینه های بسیار ناچیز یک محیط صمیمی را برای افراد به ارمغان بیاورند.

هزینه نصب موکت آمفی تئاتر چقدر است؟

در سالن های آمفی تئاتر از کفپوشی استفاده می شود که عایق بندی صدا و حرارت را به خوبی انجام دهند و از طرفی با هزینه های بسیار ناچیز یک محیط صمیمی را برای افراد به ارمغان بیاورند.

امیدواریم که از این مقاله کارپت لند وارد کننده موکت اداری تجاری و هتلی راضی باشید .اگر نقطه نظر و کامنتی دارید با ما درمیان بگذارید.

image_pdfنسخه pdfimage_printچاپ مطلب

فرم دسترسی به کاتالوگ های کارپت لند

لطفا جهت دانلود اطلاعات زیر را وارد کنید