• موکت های تایلی هتلی کارپت لند

    بهترین موکت های تایلی هتلی از برترین برندهای موکت

    مشاوره رایگان

موکت هتلی (Hotel Carpet) یکی از مهمترین ارکان زیبایی و جذابیت اتاق های هتل محسوب می شود. در واقع رنگ زمینه در طراحی اتاق های هتل را می توان از طرح های جذاب موکت هتلی برآورده کرد. موکت هتل باید دارای ویژگی هایی باشد که کلیه نیازهای یک هتل را برآورده سازد. به عنوان مثال در هتل ها، میزان هدر رفتن انرژی حرارتی باید بهینه باشد تا در زمان های استفاده از اتاق های هتل، با مشکلات سرمایشی و گرمایشی مواجه نشویم.

پس موکت های هتلی، می توانند تا حد قابل ملاحظه ای در عایق بندی کف اتاق های هتل دخیل باشند و میزان هدر رفتن انرژی را تا حد قابل ملاحظه ای بهینه نمایند. همچنین انتخاب کفپوش برای اتاق های یک هتل، اید بسیار مقرون به صرفه باشد که موکت هتلی نیز از قیمت بهینه در خرید و نصب و همچنین هزینه های نگهداری برخوردار می باشد. از طرفی این کفپوش باید دارای اسقامت و لطافت بالایی باشد که خوشبختانه موکت هتل نیز از این ویژگی ها و قواعد پیروی می نماید. بسته به نیازهایی که صاحبان هتل ها از کفپوش اتاق های خود دارند، این نوع موکت طراحی شده است.

کارپت لند ارایه کننده موک هتلی تایلی ، اداری و تجاری از برترین برندهای اروپایی و آمریکایی می باشد. در ادامه این مطلب، در خصوص ویژگی های موکت هتلی توضیحاتی بیان خواهد شد.

آنچه در این صفحه می خوانید : نمایش

مزایای موکت هتلی

موکت تایل یکی از انتخاب های محبوب کفپوش هتل ها است به دلیل خوب به نظر رسیدن ، کار با آن و نگهداری آن نسبتاً آسان است و از نظر ایمنی از مزایای زیادی برخوردار است. در اینجا برخی از مزایای موکت هتل را بررسی میکنیم:

طراحی زیبا و جذاب موکت تایل هتلی

زمانی که یک مسافر برای اجاره اتاق هتل مراجعه می نماید و برای بازدید از اتاق های هتل به داخل آن اتاق ها مراجعه می نماید، باید زیبایی هایی را درون این اتاق ها ملاحظه نماید تا در واقع جذب آن اتاق ها شود و بابت اجاره یک اتاق هزینه ای را پرداخت نماید. اگر این اتاق ها دارای طرح های ساده و پیش پا افتاده باشند، ممکن است که مشتری از دست برود و در واقع رونق هتل نیز با مشکل مواجه شود.

پس باید در خصوص دکوراسیون اتاق های هتل، نهایت دقت و هزینه را صرف نمود. مشتریان به غیر از زیبایی های اتاق، به آسایش و آرامش آنها نیز دقت می کنند. پس بهتر است که از یک کفپوش مناسب استفاده کنید که به غیر از زیبایی، احساس آرامش و امنیتی را برای مشتری به ارمغان بیاورد. موکت هتل یکی از انواع موکت ها و کفپوش ها می باشد، که تمامی این ویژگی ها را دارا می باشد. موکت هتل با طرح های بسیار زیبا و جذاب خود، امین، آرامش و زیبایی را در کنار هم به مشتریان شما هدیه می کند. درباره کفپوش وینیل بخوانید.

مقرون به صرفه بودن قیمت موکت هتلی

در ابتدا باید نکته ای را متذکر شویم تا در خصوص هزینه های تمام شده و ویژگی مقرون به صرفه موکت هتلی بهتر توجیه شوید. هزینه های خرید، نصب و نگهداری باید در کنار همدیگر در نظر گرفته شوند. قیمت موکت هتلی نسبت به خرید سایر کفپوشها بسیار مقرون به صرفه می باشد و این امر باعث محبوبیت این نوع کفپوش شده است. اما هزینه نصب و نگهداری آنها نیز باعث بهینه تر شدن و مقرون به صرفه تر شدن این نوع کفپوش شده است.

آسیب دیدگی موکت ها نسبت به سایر کفپوش ها کمتر می باشد و همین امر باعث کاهش هزینه های نگهداری آنها شده است و در خصوص هزینه های نب نیز فقط با استفاده از یک چسب ساده موکت، می توان این کفپوش را بر روی سطح کف ساختمان قرار داد. پس در هزینه های خرید، نصب و نگهداری می توان موکت هتل را یک ابزار بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفت. درباره موکت تجاری بخوانید.

استقامت بالا موکت هتلی

موکت های هتلی در برابر خوردگی، پوسیدگی و ضربات، بسیار محکم می باشند. در صورتی که ممکن است سایر کفپوش ها مانند سرامیک در برابر ضربات و پوسیدگی به خوبی جوابگوی نیازهای کاربران نباشند. ممکن است که شستشوی زیاد و نظافت زیاد این کفپوش ها باعث خوردگی و پوسیدگی آنها شود و همین امر منجر به عدم کیفیت آنها می شود. همچنین سطح صاف و صیقلی که کفپوش های چوبی، فلزی و سرامیکی دارند، باعث ایجاد صدمات به بدن افراد در زمان زمین خوردن می شود.

در صورتی که در کفپوش موکت این ضربات و لیز خوردن وجود ندارد و بر اساس تراکم بالای الیاف موکت ها، امکان آسیب دیدگی و ضربه به بدن افراد نیز کمتر می شود. در واقع صاحبان هتل باید یک محیط امن و آرام را برای مشتریان خود آماده سازی کنند که به نظر می رسد استفاده از موکت هتل، می تواند این نیازها را برآورده سازد. استقامت این نوع موکت نیز از الیاف یکپارچه و پر تراکم آنها میسر می شود که به غیر از لطافت و زیبایی، می تواند استقامت موکت را در برابر ضربات احتمالی مانند رها شدن یک شی نوک تیز بر روی سطح موکت، کاهش دهد.

در صورتی که اگر همان شی بر روی یک کفپوش چوبی رها شود، ممکن است که گوشه ای از آن کفپوش را از بین ببرد و هزینه های نگهداری و همچنین زیبایی طرح را نیز به طور جدی افزایش دهد. در واقع می توان موکت های هتلی را باب میل صاحبان هتل و مشتریان آن مکان در نظر گرفت.

 اولین مورد مهم در انتحاب موکت تایل هتلی توجه به دوام آن است. روزانه تعداد زیادی مهمان های به هتل مراجعه می کنند. کشیدن چمدان های بزرگ چرخ دار در راهروهای هتل ها روزانه انجام میشود و بی شک موکت های بی کیفیت تاب تحمل رفت و آمدهای مکرر را ندارند. موکت های تایل بادوام هتلی تجاری مخصوص محیط های پر رفت و آمد تولیدمیشوند که در مقابل سایش و فرسایش بسیار مقاوم تراز سایر موکت ها می باشند.

انواع موکت هتلی مقاوم دارای تراکم بالاتری نسبت به دیگر کفپوش ها هستند.

موکت هتلی عایق سر و صدا است

موکت هتل عایق صدا هستند و بایستی آرامش فضای هتل را حفظ کنند. انواع مختلف آن در کاهش مصرف انرژِی تاثیر دارند و بهترین کفپوش برای هتل های بزرگ محسوب می شود و البته انتخاب آنها یکی از با اهمیت ترین نکات درطراحی دکوراسیون داخلی می باشد که می بایست با دقت بسیار انجام گیرد.

از دیگر ویژگی های موکت هتلی :

  • برای اتاق هایی با اندازه و شکل عجیب خوب است
  • کاشی های فرش همیشه به روز خواهند بود
  • کشش موکت تایل میهمانان را از آسیب مصون نگه می دارد ، زیرا در برابر لغزش مقاوم است
  • برای مناطق پر رفت و آمد خوب است
  • موکت هتلی تایلی به راحتی نصب می شود و به راحتی قابل تعویض است

لازم است تا در انتخاب موکت به لحاظ ضد آتش بودن، دقت بیشتری شود. تمام این نوع موکتها باید دارای استاندارد مقاومت در برابر آتش باشند و در اثر سانحه دود کمتری تولید کنند. در صورت برخورد با آتش، موجب شعله ور شدن بیشتر حریق نمی شود و کمترین میزان دود مرگبار را منتشر می کند.

استفاده از موکت تایل هتلی و موکت اداری برای اتاق مدیریت هتل ها یک مزیت محسوب میشود زیرا که که فضا را شیک تر می کند. علاوه بر آن در صورت آسیب احتمالی به قسمتی از موکت می توان همان تایل را تعویض نمود با وجود اینکه قیمت آن در مقایسه با موکت های رول اندکی تفاوت دارد ولی همیشه امکان تعویض بخش آسیب دیده با کمترین هزینه وجود دارد.

موکت های تایلی همیشه با سبک فوق العاده، مقرون به صرفه و ایمن ، گزینه کفپوش بسیاری از هتل ها بوده است. موکت های تایل که معمولاً در اتاق های مهمان و مناطق پرتردد مانند لابی ها ، راهروها و اتاق های اجتماعات یافت می شود ، مزایای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که آن را به یک انتخاب محبوب در بین صاحبان هتل و طراحان داخلی تبدیل می کند.

موکت های هتلی ماندگاری بالایی دارند

در حالی که دوام غالبا” به عنوان دلیل اصلی در برابر سایر موکتها وکفپوشها ذکر می شود،  این تنها مورد جهت انتخاب نیست. یک موکت هتلی با کیفیت بالا که به درستی مشخص شده باشد 10 تا 30 سال برای شما دوام خواهد داشت.

سطح سر و صدا را با موکت هتلی با کیفیت کاهش دهید

به عنوان معمار و طراح، می‌دانید که محاسبه نویز برای پروژه‌های هتلی بسیار مهم است. وظیفه شما تسهیل محیط های صمیمی است، علیرغم وجود افراد زیاد در آن. اینجاست که موکتهای هتلی به کار می‌آیند و مزایای صوتی واضحی را ارائه می‌کنند. موکت ها به جای بازتاب صدا مانند سطوح سخت، صدا را با جذب صدا کاهش می دهند. اینجا در کارپت لند، ما موکتهای هتلی را ارائه می‌دهیم که به‌طور خاص برای محیط‌های هتلی ساخته شده است تا اثر مرطوب کنندگی بیشتر در آن ایجاد شود.

موکت های هتلی می توانند به کنترل دما و بهبود بهره وری انرژی کمک کنند

الیاف موجود در موکت به عنوان عایق حرارتی طبیعی عمل می کنند. این بدان معناست که موکتها گرم‌تر می‌شوند و به سرعت کف‌پوش‌های صاف گرما را از پا خارج نمی‌کنند. این نه تنها یک محیط دنج را ایجاد می کند، بلکه موکت های هتلی را نسبت به کفپوش های سخت از انرژی کارآمدتر می کند

مزایای استفاده از موکت تایلی برای پروژه هتلی شما

موکت های تایلی مربع‌های کوچکی از موکت هستند که می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف نصب و ترکیب کرد. موکت های تایلی مقرون به صرفه هستند و همچنین نصب آنها سریعتر و آسان تر است. به دلیل ماژولار بودن و اندازه کوچک آنها، در مرحله نصب زباله کمتری تولید می کنند – فقط 1-3٪ – اما در صورت تخریب یا لکه شدن یک تایل، راحت تر قابل جابجایی و جایگزینی هستند. موکت های تایلی اغلب در راهروها، کلوپ ها و حتی رستوران ها استفاده می شود.

ویدیویی از مزایای موکت هتلی تایلی کارپت لند

خرید موکت هتلی تایلی کارپت لند:

جهت خرید بهترین موکت های تجاری از کارپت لند میتوانید با بصورت رایگان از کارشناسان خبره کارپت لند مشاوره خرید دریافت کنید

موکت های هتلی تایلی کارپت لند

موکتهای هتلی تایل مناسب اتاقهای هتل

موکتهای هتلی تایل مناسب راهروی هتلی

موکتهای هتلی تایل مناسب لابی هتل

چه نوع موکتی در هتل ها استفاده می شود؟

دو الیاف اصلی مورد استفاده در موکت های هتلی نایلون و الفین هستند. نایلون رایج ترین الیافی است که امروزه در موکت مورد استفاده قرار می گیرد زیرا قوی ترین الیاف موجود در بازار است. بنابراین در مقابل ترافیک زیاد بهتر می ایستد و دوام بیشتری دارد. با این حال، هزینه نایلون معمولاً گرانتر از اولفین است

هنگام انتخاب موکت برای هتل خود چه ملاحظاتی را در نظر خواهید داشت؟

برخی از ویژگی‌های اصلی که در انتخاب موکت هتلی باید در نظر داشت عبارتند از: آکوستیک، دوام و مقاومت در برابر خاک

چگونه هتل ها موکت را نگهداری می کنند؟

مرحله 1: تمام گرد و غبار قابل مشاهده را با یک جاروبرقی برس پاک کنید. مرحله 2: هر گونه لکه را درمان کنید. مرحله 3: روی محلول شوینده اسپری کنید. مرحله 4: سختی برس را که مطابق با ترکیب فرش مورد تمیز کردن است را پیدا کنید.

کاتالوگ موکت های تایل هتلی کارپت اند:

برای دانلود کاتالوگ موکت های تایل هتلی از برترین برندهای تولیدکننده موکت اداری آمریکا و اروپا می توانید از این قسمت اقدام کنید

خرید موکت های تایلی هتلی کارپت لند:

جهت خرید موکت های تایل برند پاراگون انگلستان میتوانید از طریفهای زیر با کارشناسان خبره ما تماس بفرمایید

021-22222258

09128000814

و یا با کلیک برروی دکمه دریافت مشاوره و پزکردن فرم مربوطه کارشناسان مابا شما تماس خواهند گرفت

فرم دسترسی به کاتالوگ های کارپت لند

لطفا جهت دانلود اطلاعات زیر را وارد کنید