کفپوش وینیل گلس

کفپوش وینیل گلاس ازجدیدترین تکنولوژیهای دنیا برای ایجاد فضایی خاص و متفاوت بسیار مناسب است.

قابلیت جذب صدا و کاهش آلودگی صوتی طبق استاندارد ایزو ۸-۱۴۰ دارای مقدار ال دابلیو ۲۲ می باشد.

کف پوشهای پی وی سی  قابلیت نصب راحت و شیوه چسباندن مستقیم برروی هر سطح تمیز خشک سفت و صاف را داراست و همچنین می توان بدون چسباندن در کف زمین قرار گیرد.

تنوع در رنگ و طرز برش حتی امکان برش های هندسی کاربرد این کفپوش را در معماری داخلی بسیار زیاد کرده است.

 

کفپوش وینیل گلس به دلیل مقاومت نوری یو وی بالا ضد آب ضد سایش و پوسیدگی بودن و خصوصیات آنتی باکتریال قابلیت اجرا در محیط های مرطوب فضای باز فضاهای پرتردد اداری فروشگاهی بیمارستانی رستورانی و ورزشی دارا می باشد.

به دلایل زیادی مردم عاشق خرید کفپوش وینیل هستند. این کفپوش مقرون به صرفه ، بادوام و ضد آب است. همچنین در دسترس است بسیاری از بافت ها ، رنگ ها و سبک های جذاب که تقریباً با هر اتاق مطابقت دارند. کفپوش وینیل دارای ورق ، کاشی و تخته است که نصب  را آسان می کند. همچنین یک کفپوش عالی برای حمام ها یا اتاق های لباسشویی است زیرا لک نمی زند و به خوبی در برابر رطوبت مقاومت می کند.

کفپوش وینیل گلاس بعلت استفاده از تکنولوژی منحصربفرد تار و پودها بنحوی پیچیده و بافته و بوسیله گرما چسبانده میشوند که در نهایت محصول قابلیت جذب لکه و گرد و غبار را نداشته و لذا به سهولت پاک میگردد.

مزایای کفپوش وینیل گلس

 

 >  بادوام و ضد پوسیدگی

 >  ضد باکتری

 >  سهولت در نظافت

 

 >  قابلیت استفاده در محیط باز

 >  ضد آب و روغن

 >  سرعت و سهولت در نصب

 >  ثبات ابعادی

 >  قابلیت جذب صدا

 >  ضد آتش

 >  ضد الکتریسیته ساکن

 >  عدم جذب گرد و غبار و آلودگی

 

کفپوش وینیل نوعی از ابزارهای پر کاربرد در زمینه ساخت کفپوش ساختمان ها می باشد که در واقع از نوع PVC می باشد. این نوع کفپوش بسیار انعطاف پذیر می باشد و در انواع طرح های پارکت و کفپوش تایل موجود می باشد. در نوع کفپوش وینیل تایل، نصاب ها به راحتی می توانند مانند قطعات کاشی و سرامیک، کفپوش را بر روی سطح کف ساختمان نصب نمایند.

از آنجایی که کفپوش pvc، نوعی ابزار پر کاربرد و انعطاف پذیر می باشد و همچنین از استقامت خوبی برخوردار می باشد، پس می توان آن را در ساختمان های مسکونی، ادارات، هتل ها و سایر اماکن به کار برد. در فرآیند ساخت کفپوش وینیل، از ابزار PVC استفاده می شود و به همین دلیل نصب و جمع آوری آنها بسیار ساده می باشد. همچنین امکان طراحی نقوش مختلف و زیبا بر روی آنها امکان پذیر می باشد.

 

 

کارپت لند تامین کننده و وارد کننده کفپوش وینیل گلاس بافت دار می باشد که امکان خرید کفپوش وینیل ، قالیچه های کفپوش و… در فروشگاه کارپتلند وجود دارد.

 

 

کفپوش وینیل

 

مزایای استفاده از کفپوش وینیل (کفپوش پی وی سی)

کفپوش های وینیل برای اکثر اماکن از جمله اتاق پذیرایی، راهرو، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حتی کف سازی محوطه بیرونی ساختمان کاربرد دارند. این خاصیت از مقاومت و نگهداری آسان آنها بهره گرفته می شود. در ادامه لیست مزایای کفپوش وینیل را بیان می کنیم:

عایق بندی کفپوش وینیل:

کفپوش های وینیل بر روی سطح خود دارای روزنه ای نمی باشند و همچنین در زمان نصب آنها، هیچ گونه روزنه ای ایجاد نمی شود. پس این کفپوش می تواند به عنوان عایق حرارتی و صوتی در ساختمان ها در نظر گرفته شود.

 

نصب آسان:

نصب کفپوش پی وی سی نسبت به سایر کفپوش ها اعم از کفپوش لمینت و پارکت بسیار آسان تر می باشد. در واقع نحوه نصب و همچنین جمع آوری این نوع کفپوش بسیار راحت می باشد و به همین دلیل صاحب ساختمان در هر لحظه که تصمیم به تغییر دکوراسیون یا تعمیر کفپوش را گرفت، به راحتی می تواند کفپوش قبلی را از سطح جدا کرده و کفپوش جدید را جایگزین نماید.

نکته قابل توجه در جمع آوری کفپوش های پی وی سی ، امکان جداسازی فقط بخشی از کفپوش می باشد که در این صورت هیچ گونه آسیبی به سایر نقاط کفپوش وارد نمی شود. پس به راحتی می توان کفپوش وینیل را تعمیر نمود. از جدید ترین مدل های موکت هتل ، تجاری ، اداری کارپتلند دیدن فرمایید.

کفپوشهای وینیل گلاس

 

قابلیت شستشو:

کفپوش وینیل که از جنس PVC می باشد، به راحتی قابل شستشو می باشد. برای شستشوی این کفپوش نیازی به جداسازی آنها از کف زمین نمی باشد و همچنین می توان به راحتی توسط یک سطل آب و طی آن را شستشو داد. زمان خشک شدن این نوع کفپوش نیز بسیار سریع می باشد و نیاز به صرف مدت زمان زیاد جهت شستشو و خشک شدن نمی باشد. پس در ادارات که تردد زیاد می باشد، در زمان کثیف شدن بخشی از کفپوش، به راحتی می توان تنها همان قسمت را شستشو داد و پس از تمیز شدن آن بخش بدون ایجاد وقفه در کار و فرآیندهای محوله، به ادامه کار پرداخت.

تنوع در طرح و مدل:

کفپوش پی وی سی در انواع مختلف طرح و مدل موجود می باشد. همچنین نصاب کفپوش های پی وی سی می تواند بسته به خلاقیت خود، از طرح های گوناگون در کنار یکدیگر استفاده نماید تا یک ایده بسیار خلاقانه و جذاب را در دکوراسیون ساختمان ها پیاده سازی نماید. به طور کلی کفپوش های وینیل در طرح های چوبی، سنگی و غیره موجود می باشند.

مزایای کفپوش وینیل گلاس

دوام و طول عمر بالای کفپوش وینیل:

کفپوش وینیل دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد. از این جهت می توان استقامت خوب کفپوش پی وی سی را نسبت به سایر کفپوش ها برتری داده و همچنین به دلیل اینکه طول عمر و هزینه نگهداری کمتری دارند، می توان این کفپوش را بسیار مقرون به صرفه معرفی نمود. در واقع به غیر از اینکه در هزینه های خرید و نصب کفپوش های PVC نسبت به کفپوش های دیگر صرفه جویی هزینه ای انجام می شود، در هزینه های نگهداری و دوام و طول عمر بالاتر نیز می توان صرفه جویی هزینه ای را مشاهده نمود و می توان به طور کلی این نوع کفپوش را مقرون به صرفه اعلام کرد.

نظافت آسان تر:

دردسرهای تمیزکاری و نظافت در کفپوش های ساختمانی یکی از مهمترین عواملی بوده است که افراد در انتخاب کفپوش به آن دقت ویژه ای دارند. در نظر بگیرید که یک کفپوش را برای شستشو و تمیزکاری باید از سطح زمین جدا کرده و پس از شستشو و خشک شدن، آن را مجدداً نصب نمایید و در واقع در هزینه ها و وقت اتلاف انجام می شود.

در صورتی که برخی از کفپوشها در زمان نصب می توانند تمیزکاری شوند. اما نظافت فقط به شستشو محدود نمی شود و در واقع میزان آلوده شدن و چرک تاب بودن سطح کفپوش نیز نکته بسیار مهمی می باشد.

اگر کفپوش به راحتی آلودگی سطحی خود را نمایان کند، در واقع به آن چرک تاب می گویند. کفپوش وینیل به راحتی قابل شستشو می باشد و بر اساس طرح و مواد اولیه ای که در ساخت آن به کار برده شده است، امکان چرک تاب بودن آن تا حد امکان محدود شده است. با کفپوش lvt آشنا شوید. جهت اطلاع از قیمت کفپوش وینیل کارپتلند را دنبال کنید.

 

 کفپوش پی وی سی بافت دار وینیل گلس

 

 

کاتالوگ محصولات کفپوش رولی پی وی سی بافت دار وینیل گلس . در این کاتالوگ تنوع رنگها و مدلهای این نوع کفپوش وجود دارد

 

 

Carpetland 2.22 - Site Design & Digital Marketing by Ali Alaeipour

فرم دسترسی به کاتالوگ های کارپت لند

لطفا جهت دانلود اطلاعات زیر را وارد کنید