موکت ورودی ساختمان

موکت ورودی ساختمان اولین و آخرین چیزی است که مردم هنگام ورود به داخل ساختمان می بینند ، بنابراین انتخاب کفپوش ورودی ساختمان ایجاد یک تأثیر ماندگار مهم می باشد.

آمارها نشان می دهد که تا 80٪ از آلودگی های یک ساختمان در کف کفش های مردم ایجاد می شود. نصب یک سیستم موکت اداری تایل ورودی مناسب می تواند باعث بهبود ایمنی و جلوگیری از آلودگی و باکتری از خارج شود. نه تنها این ، بلکه موکت ورودی مناسب می تواند هزینه های نظافت و نگهداری را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

موکت ورودی ساختمان اداری متناسب با هر ساختمان یا تاسیساتی قابل نصب است. همچنین برای همه بخش های اداری تجاری ، از توسعه دفتر ، خرده فروشی هاوحتی فضاهای مخصوص اوقات فراغت مناسب است.

این موکت تایل که نوعی موکت اداری، تجاری، هتلی محسوب میشوند دارای مشخصات بالایی از نظرفنی می باشند ، با مشخصات فنی در مقابل سایش این موکت ها را برای انجام پروژه های بزرگ و  سنگین مناسب می کند. با وزن 1000 گرم در برابر بارگذاری نقطه ای و خراشیدگی در مقابل چرخ های لاستیکی و وسایل کمکی نیز مقاوم است.

موکت ورودی ساختمان اداری با لخصوص مناسب با فضاهای پرتردد می باشند ، Workspace Entrance Design دارای مقادیر LRV کمتری در مقایسه با راه حل های ورودی آلومینیوم است تا دستیابی به تفاوت نقطه مثبت آسان باشد. Workspace Entrance Design همچنین مطابق با BS8300 است و با قانون برابرها مطابقت دارد.

کفپوش های کف در مجموع دارای امکانات بیشماری می باشد که در بسیاری از مکانها از آن استفاده می شود. تشک های ورودی (Entrance Mat)موثرترین روش برای جلوگیری از ورود آلودگی و رطوبت درب بوده وباعث میشودهزینه های نگهداری ساختمان به حداقل است. در مواردی که ایمنی ضروری است ،. تشک های دارای لوگوی سفارشی موکت های خوش آمد گویی ورودی ساختمان نیز یک روش عالی برای ارائه تصویر مثبت شرکت یا انتقال پیام به کارمندان یا مشتریان می باشد.

انتخاب موکت ورودی ساختمان

  • فضای ورودی را ارزیابی کنید

نصب یک موکت ورودی اشتباه بسیاراشتباه بزرگی است ، بنابراین ارزیابی فضا بسیار حیاتی است. از اندازه و شکل فضا گرفته تا جای پا باید در نظر گرفته شود و بر نوع بافت مورد نیاز تأثیر می گذارد. چقدر ترافیک عبوری(footfall) دارید؟

برخی از موکت ها می توانند از ترافیک عبوری کم عبور کنند ، اما برای مقاومت در برابر بارهای سنگین تر ، یک راه حل با کیفیت بالا می طلبد. در بخشهای خاصی ، از جمله مکانهای تجاری ، ممکن است ترافیک سنگین چرخ برای ورود به فضاها لازم باشد.

آخرین نوآوری ها ، مانند آنهایی که در محدوده Treadloc 25 ما هستند ، برای مقاومت در برابر ترافیک زیاد عبوری (های ترافیک) و ترافیک چرخدار طراحی شده اند. دامنه ما تحت فشار گسترش نمی یابد ، محو یا کمانش نمی کند که آن را به یک راه حل ایده آل برای قرارداد سنگین تبدیل می کند.

  • طول را در نظر بگیرید

برخلاف فضاهای خانگی برای انتخاب موکت ورودی ساختمان، مردم تمایل ندارند قبل از ورود به فضاهای عمومی و تجاری پاهای خود را پاک کنند. بنابراین ، یک حصیر ورودی باید به اندازه کافی بلند باشد تا رطوبت را جذب کرده و در هنگام عبور مردم از آن خاک را از بین ببرد. پیش بینی شده است که حداقل شش قدم به دام می افتد و به طور موثر خاک ، آوار و رطوبت را از بین می برد. هنگام تعیین موکت های ورودی برای هر دو قسمت داخلی و خارجی ، باید قانون شش مرحله ای را بخاطر بسپارید.

  • از موکت های ورودی تایل بصورت خارجی و داخلی استفاده کنید

در حالت ایده آل ، از موکت تایل ، باید در یک مرکز استفاده شود. با استفاده از سه مورد موکت ورودی ، به جای فقط یک راه حل ، این امکان را برای مشاغل فراهم می آورد تا از فضای داخلی خود بهتر محافظت کنند زیرا با ورود افراد به ساختمان ، خاک ، گردو غبار و رطوبت بیشتری برداشته می شود. اگر نمی توان از موکت اولیه استفاده کرد ، ضروری است که ثانویه بطور صحیح نصب شود تا از تمیز ماندن فضا اطمینان حاصل شود. به عنوان مثال ، موکت های تایل برای موکت های ورودی ثانویه ایده آل هستند ، زیرا می توان آنها را به راحتی جابجا کرد. از انواع کفپوش وینیل گلس کارپت لند دیدن فرمایید.

  • موکتهای ورودی چاپ شده آرم شرکت شما

با موکتهای ورودی چاپ شده آرم شرکت شما ، آگاهی از برند را افزایش دهیدموکتهای چاپدار لوگو یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد تأثیر ماندگار در بازدیدکنندگان ضمن کاهش آلودگی و رطوبت است. آنها همچنین می توانند با نمایش شعارهای شرکت ، سلام و پیام های مهم ، به ارتقا برند کسب و کارتان کمک کنند. بهترین موکت های چاپدار آرم ، ساده و در عین حال کارآمد هستند و شامل اصلی ترین طرح های رنگی شرکت ها هستند. سرمایه گذاری در راه حل های با دوام و با کیفیت نیز مهم است ، زیرا موکت های ورودی ارزان تر می توانند کم رنگ شوند ، از بین بروند و پاره شوند و در نتیجه خطر لیزخوردن را افزایش دهند. بهترین موکت تجاری ، اداری و هتلی را از ما بخواهید.

خرید موکت های ورودی ساختمان

خرید بهترین موکت های ورودی ساختمان ار برترین تولید کنندگان موکت ورودی ساختمان اروپایی درکارپت لند

Carpetland 2.22 - Site Design & Digital Marketing by Ali Alaeipour

فرم دسترسی به کاتالوگ های کارپت لند

لطفا جهت دانلود اطلاعات زیر را وارد کنید