موکت رنگ طوسی :ترند جدید طراحی داخلی

ترند جدید طراحی داخلی :موکت رنگ طوسی

موکت رنگ طوسی – در دنیای طراحی داخلی ، ترندها(روندها) با سرعت رعد و برق می آیند و می روند ، اما رنگ خاکستری تقریباً یک دهه باقی مانده است! جهان از کرم ها و قهوه ای ها حرکت کرد و انقلاب خاکستری آغاز شد. در خانه هایشان ، مردم با وسایل داخلی خاکستری وسواس پیدا می کنند ، با استفاده از این رنگ فضاهای خود را دلباخته و قابل Instagram می کنند. فضاهای تجاری نیز به دلیل تطبیق پذیری و تن خنثی بودن این رنگ را در آغوش گرفته اند. رنگ خاکستری بیشتر در ادارات ، مدارس و ساختمانهای بخش دولتی در سراسر جهان ظاهر می شود. در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که – به نظر ما – رنگ خاکستری همچنان عالی حکمرانی کند.

موکت رنگ خاکستری

موکت رنگ خاکستری انتخاب طراحان

  • بی انتها و کلاسیک

 

با یک رنگ کلاسیک نمی توانید اشتباه کنید. برخلاف برخی از رنگ ها – فکر کنید زرد و قرمز – موکت رنگ طوسی هرگز از مد نمی افتد. اگر اهل پول یا سبک هستید ، یک رنگ بی انتها ایده آل است ، زیرا نیازی نیست که پس از پایان روند ، نگران تغییر کارها باشید. اگرچه نمی توانیم ادعا کنیم که رنگ خاکستری همیشه رواج دارد ، اما همیشه یک ماده اصلی شیک مانند سیاه یا سفید خواهد بود.

انواع موکت اداری

  • همه کاره و خنثی

گفته شده است که خاکستری متنوع ترین خنثی است و ما مخالف نیستیم. نه سیاه و نه سفید ، خاکستری رنگ روشن و تیره نیست ، که دلیل محبوبیت آن را توضیح می دهد. رنگ اصلی بی نقص ، خاکستری می تواند رنگ های پر جنب و جوش مانند آبی تیره ، نارنجی و صورتی را در تضاد قرار دهد. یا با سایر زنگ های خنثی جفت شوید تا فضایی پیشرفته ، مینیمالیست و مدرن ایجاد کنید. پیشنهاد می شود مقاله ” کفپوش رولی چیست ” را بخوانید.

موکت رنگ خاکستری

  • موکت و کف طوسی ( خاکستری)

بطور طبیعی ، ما موکت رنگ خاکستری را به عنوان یک انتخاب کفپوش دوست داریم. همچنین مورد علاقه مشتری است وما بعنوان کارپت لند  موکتهای تایل طوسی زیادی را در این سالها در محیط های مختلف تجاری نصب کرده ایم. برای برنامه های کاربردی با سنگینی پا ، فرش های خاکستری تیره ایده آل هستند زیرا خاک را نشان نمی دهند و زیبایی مدرن را ارائه می دهند.

 

موکت رنگ خاکستری

درباره موکت رنگ طوسی

لینک مقاله موکت تایل اداری پاراگون انگلستان ترجمه موکت کارپت لند ارایه کننده انواع موکت اداری

 
امیدواریم که از این مقاله کارپت لند وارد کننده موکت اداری تجاری و هتلی راضی باشید .اگر نقطه نظر و کامنتی دارید با ما درمیان بگذارید.

image_pdfنسخه pdfimage_printچاپ مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *