موکت تایل برای فاصله گذاری اجتماعی

موکت تایل انتخاب بی دردسر برای فاصله گذاری اجتماعی

موکت تایل برای فاصله گذاری اجتماعی -طی هفته های آینده ، تعداد بیشتری از افراد ، به آرامی اما مطمئناً ، بعد از قرنطینه عمومی به محیط کار و تحصیل  خود باز خواهند گشت ، با این حال ، چون اقدامات فاصله اجتماعی هنوز ادامه دارد ، چنین فضاهایی باید متناسب با دستورالعمل های دولت تغییر کنند. همزمان با انطباق مشاغل ، مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها با آنچه که به عنوان “عادی سازی جدید” شناخته می شود ، بسیاری در حال تلاش برای برنامه ریزی هستند که چگونه کارکنان و دانشجویان می توانند با خیال راحت به محل کار و یادگیری خود بازگردند. اقداماتی مانند ایستگاه های بهداشت ، تجهیزات حفاظت شخصی و بررسی های منظم بهداشتی و ایمنی ، بدون شک اقدامات مهمی هستند که باید انجام شوند. با این وجود ، هنوز الزاماتی برای ایجاد  فاصله اجتماعی ایمن وجود دارد.

نوشته | موکت کارپت لند | Carpetland نماینده رسمی موکت اروپایی

  • موکت تایل برای فاصله گذاری اجتماعی

برخی از دفاتر کاری یا محیط های آموزشی ممکن است به دنبال قرنطینه کردن محلهای خاصی از یک ساختمان یا جدا سازی از طریق کف باشند تا افراد نتوانند جمع شوند ، برخی ممکن است مبلمان را تغییر دهند یا حتی نوار خطر را به کف اضافه کنند. با این حال ، یک نکته  ظریف وجود دارد و مطمئناً شیک تر می توان فاصله اجتماعی را ایجاد نمود – با استفاده از موکت های تایل  راهکار بسیار مناسبی است .موکت های تایل کارپت لند که به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند ضمن حفظ عنصر مدرن طراحی ، فضاهای کاری و یادگیری را برای فاصله اجتماعی ایجاد نمایند.

موکت تایل برای فاصله گذاری اجتماعی

درباره موکت تایل برای فاصله گذاری اجتماعی

همه محصولات موکت تایل کارپت لند به راحتی قابل بکارگیری هستند ، چه کاشی به کاشی و چه یک فضای کامل ، و آن را برای ایجاد کفپوش هایی که به هدایت فاصله اجتماعی کمک می کند ، ایده آل مینماید. تمام موکت های تایل این شرکت 50 سانتی متر در 50 سانتی متر است که امکان ایجاد مرزبندی ، مسیرها و حتی مناطق مشخص را برای اطمینان از حفظ فاصله 2 متری فراهم می کند. به عنوان مثال ، گذاشتن چهار موکت تایل به صورت یک خط ، یا حتی ایجاد یک الگوی مربع بزرگ روی زمین ، می تواند به روشن و واضح بودن فاصله امن 2 متری کمک کند. استفاده از رنگ ها ، الگوها و طرح های روشن در برابر رنگ بلوک های مدرن می تواند چنین فضاهایی را حتی در شیک ترین و معاصرترین محیط ها ایجاد کند.

بهترین روش انداختن فرش در منزل | 5 ترفند انداختن فرش

 

 

از نظر تجاری ، مفهوم موکت تایل کاملاً انعطاف پذیر به شما امکان می دهد در صورت تغییر نیاز به مرور زمان ، بدون نیاز به تعویض کل یک طبقه ، طرح خود را به روز کنید و تایل های جداگانه را جایگزین کنید.

 

نوشته | موکت کارپت لند | Carpetland نماینده رسمی موکت اروپایی

لینک مفاله موکت اداری پاراگون ترجمه شده در موکت اداری کارپت لند

امیدواریم که از این مقاله کارپت لند وارد کننده موکت اداری تجاری و هتلی راضی باشید .اگر نقطه نظر و کامنتی دارید با ما درمیان بگذارید.

image_pdfنسخه pdfimage_printچاپ مطلب