+5 استراتژی مناسب برای طراحی فضای اداری

طراحی فضای اداری

بی شک در ماههای انزوا و فاصله طولانی مدت اجتماعی که  در اثر کرونا بوجودآمده است، ما احساس تمایل بیشتری به ارتباط اجتماعی می کنیم. بسیاری از ما فقط برای تعامل با افرادی که تقریباً هر روز می دیدیم تمایل داریم که به دفتر کاری برگردیم. واقعیت این است که ما نیاز داریم و می خواهیم دوباره به سر کار خود برگردیم ، این بدان معنی است که دفاتر کاری باید سریع طراحی و آماده سازی دوباره شوند. در ادامه مقاله با طراحی فضای اداری همراه ما باشید.

 

اما چگونه می توانیم سلامتی روحی و جسمی را در خود حقظ کنیم ؟ و مسئولیت ما در ایجاد احساس امنیت جسمی و روانی در محیط ساخته شده در حال حاضر و در آینده چیست؟ پیشنهاد می کنیم از جدیدترین انواع موکت اداری کارپتلند دیدن فرمایید.

 

خرید پارکت لمینت: قیمت + ۱۴ نوع پارکت لمینت ارزان تا گران!

فضای اداری انعطاف پذیر

 

طراحی فضای اداری

 

 

استراتژی های کوتاه مدت در مقابل بلند مدت

در این لحظه ، سازمانها  و شرکتها تصمیم می گیرند که بطور کوتاه مدت در مورد فضاهای خود برنامه ریزی کرده و در عین حال برای بلند مدت نیز برنامه ریزی کنند. با این حال ، هنوز هم تعادل بین هر دو نیاز برای طراحان  بسار مهم است و من فکر می کنم که خواهیم دید که راه حل های که با لحاظ  کردن انعطاف پذیری برای حرکت به جلو موفقیت آمیزترین می باشد. درباره انواع موکت هتلی بخوانید.

طراحی داخلی اداری

انعطاف پذیری

اولین سوالی که شما بعنوان طراح باید از خود یا مشتریان خود بپرسید باید این باشد: “برنامه شما برای بازگشت به دفترهای کاری چیست؟”بر اساس تعدادی از عوامل ( بودجه ، موقعیت مکانی ، دستورالعمل های بهداشت عمومی ، نوع تجارت ، فرهنگ کار ، سطح راحتی شخصی )  بازگشت به محل کار برای هر یک از ما متفاوت خواهد بود.

در عین حال ، رویکرد ما برای تجهیز فضاهای کاری و فضاهای آموزشی نیاز به امکان واقعی موجهای بعدی کوید ۱۹  را دارد. بنابراین ، در تلاش برای بازگشت باید نیاز به قابلیت عقب نشینی را پیش بینی کنیم.

به طور خلاصه ، هیچ چیز دائمی نیست. که بدان معنی است که هر یک از راه حل های طراحی لحظه ای در فضاها باید آسان ، سریع و کم هزینه باشند. استراتژی های طراحی انعطاف پذیر می توانند از کفپوش مدولار ( موکت های تایل) برای ایجاد تغییرات فعال استفاده کنند.

به عنوان مثال ، جایگزینی انتخابی کاشی ها برای تسهیل فاصله فیزیکی استفاده شود. پیشنهاد  می شود  درباره کفپوش وینیل گلس بخوانید.

 

معرفی 7 مورد از انواع پارکت + تصویر

طراحی دکوراسیون اداری

 

تطبیق پذیری

با تأیید اینکه انعطاف پذیری در کوتاه مدت ضروری است ، تأثیر COVID-19 بیش از آن نیاز خواهد داشت. تغییراتی که از نظر طراحی خواهیم دید ممکن است مدتی پدیدار نشوند و در بسیاری از موارد غیرقابل پیش بینی باشند. به همین دلیل ، سازگاری برای ساختمانها و فضاهای اداری درون آنها اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. پیشنهاد می شود درباره طراحی داخلی تجاری بخوانید.

سازگاری (تطبیف پذیری) به نیازهای متغیر کارکنان دفاتر پاسخ می دهد. به این ترتیب ، طراحی فضاهای سازگار عملی است که حال و آینده را در نظر می گیرد. دقیقاً مانند طبیعت ، طراحی فضایی لازم نیست که کامل باشد ، فقط باید بتواند بر اساس اطلاعات جدید تغییر کند ، یعنی آنچه در جهان می گذرد و چگونه بر افراد استفاده کننده از فضا تأثیر می گذارد. سازگار بودن با این عوامل داخلی و خارجی همان چیزی است که سازگاری را به دنبال دارد.  درباره موکت ورودی ساختمان بخوانید.

طراحی داخلی فضای اداری

 

حرکت به سمت انعطاف پذیری

همیشه  مشکلات باعث تغییر در معماری و طراحی شده اند. COVID-19 نیز مستثنی نمی باشد . این اتفاق می افتد در زمانی رخ می دهد که همه در ارتباط جهانی باشند و از تأثیر آن آگاه باشند. و اگرچه ویروس کرونا ممکن است در حال حاضر مورد توجه طراحان قرار گیرد ، مهم است که راه حل های ما خیلی تجویزی نباشند وگرنه ممکن است فقط در عرض چند سال به نظر برسد که قدیمی شده اند. به همین دلیل است که انعطاف پذیری دوباره به عنوان یک طرح ظاهر می شود ضروری ، تمرکز بر سلامتی ، ایمنی و سلامتی برای این زمان مناسب است. درباره مراقبت چمن مصنوعی بخوانید.

 

معرفی 9 کاربرد کفپوش که از آن بی‌خبر هستید!

 

برنامه ریزی برای انعطاف پذیری موضوعی است که باید شرکت و سازمانی را در لحظه فعلی مشخص کند و سپس از فرهنگ ، بودجه و چشم انداز منحصر به فرد خود استفاده کند. در نهایت ، فضاهای کاری انعطاف پذیر باید بتوانند به هر واقعیتی پاسخ دهند ، اما در حال حاضر هیچ طرح طراحی جهانی برای شکل ظاهری آن فضاها وجود ندارد. هرچه خیال ما با خطر گام برداشتن به ریتم های جامعه از جمله بازگشت به کار راحت تر شود ، فضاهای ما هدف جدیدی به خود می گیرند.

درک ما از سلامتی در حال تعمیق و جمعی شدن می باشد . بنابراین ، فضای کار مشترک باید ارزیابی مهمی از نحوه پشتیبانی بهینه از کسانی که از آن استفاده می کنند. نه فقط برای بهره وری بلکه برای ایمنی و رفاه انجام شود. طراحان قبلاً می دانند که چگونه فضاهای زیبایی خلق کنند و در دنیای پس از COVID ، آنها می توانند فضاهای مورد نظر را نیز طراحی کنند.

 

امیدواریم که از این مقاله کارپت لند وارد کننده موکت اداری تجاری و هتلی راضی باشید .اگر نقطه نظر و کامنتی دارید با ما درمیان بگذارید.

image_pdfنسخه pdfimage_printچاپ مطلب