6 مزیت شگفت آور نصب موکت تایل

6 مزیت شگفت آور نصب موکت تایل

مزیت شگفت آور نصب موکت تایل – انتخاب کفپوش مناسب برای موقعیت تجاری خود تصمیمی مهم است و نیاز به بررسی دقیق دارد. بحث اصلی غالباً این است که آیا موکت تایل مناسب است یا نوعی  دیگر از کفپوش های سخت مانند کفپوش LVT

 

 

ویدیوی مزیت شگفت آور نصب موکت تایل

6 مزیت شگفت آور نصب موکت تایل

1. گرما و راحتی

موکت یک عایق حرارتی فوق العاده خوب است. بر خلاف کف های سخت ، موکت دارای تراکم کمی است و برای گرم شدن به انرژی کمی نیاز دارد ، بنابراین می تواند هزینه های انرژی را در گرمایش به طور قابل توجهی کاهش دهد. از نظر عایق نگه داشتن فضاها ، موکت تایل بهترین انتخاب است. علاوه بر این ، راحتی زیر پا را نیز فراهم می کند و خستگی پا را از پا ایستادن و راه رفتن کاهش می دهد ، که به ویژه در بخشهایی مانند مکانهای تجاری و اداری بسیار مفید است. همچنین یک کفپوش ذاتی مقاوم در برابر لغزش است که ، درصورتی که با سطوح سخت ضد ضربه جذب شود ، خطر لغزش و زمین خوردن را کاهش می دهد.

6 مزیت شگفت آور نصب موکت تایل

2. کاهش صدا

علاوه بر کاهش هزینه های گرمایش ، موکت تنها کف پوشی است که می تواند به طور قابل توجهی بر کاهش صدا تأثیر بگذارد ، ایجاد یک محیط ساکت تر ، تعامل اجتماعی بهتر و افزایش حریم خصوصی. زیرا موکت قادر به جذب صدا است. کارشناسان معتقدند که می تواند سر و صدای موجود در هوا را تا 35 درصد کاهش دهد و همچنین طنین و پژواک اتاق را از بین ببرد. این بدان معنی است که می توان در هزینه های دیگر اقدامات نیز صرفه جویی کرد

 

3. مقرون به صرفه

پارامتر هزینه یک عامل اصلی در هر تصمیم گیری خرید است ، و وقتی صحبت از کف می شود ، مطمئناً موکت گزینه مناسب است ، زیرا نصب و نگهداری آن نسبتاً ارزان است. تجزیه و تحلیل هزینه برای پوشش کف نشان داد که نگهداری موکت نسبت به کف سطح سخت و به صورت سالانه تا 65٪ ارزان تر است. تحقیقات نشان می دهد که تمیز کردن کف های سخت دو و نیم برابر بیشتر از موکت طول می کشد ، مواد شیمیایی تمیز کننده مورد نیاز برای کف سخت هفت برابر بیشتر است

6 مزیت شگفت آور نصب موکت تایل

درباره 6 مزیت شگفت آور نصب موکت تایل

4. انعطاف پذیری

همه گیری ایجاد تمرکز بیشتر بر انعطاف پذیری ، و نه فقط ظاهر لوازم آرایشی ، با وسایل قابل تنظیم افزایش محبوبیت در محیط های تجاری و یادگیری. موکت های تایل را می توان به راحتی بلند کرد و جابجا کرد ، این امر پشتیبانی از الزامات همیشه در حال تغییر و اطمینان از رعایت و نگهداری دستورالعمل های فاصله اجتماعی را آسان و ارزان می کند.

5. دوام

موکت تجاری ، به ویژه آنهایی که دارای درجه قرارداد سنگین هستند ، بسیار با دوام هستند – و آنها را برای مکان هایی با پایه سنگین ایده آل می کند. آخرین نوآوری ها حتی می توانند در برابر تردد چرخ ها مقاومت کنند. برخی ازموکت های با کیفیت پایین می توانند با گذشت زمان کمرنگ شوند و تمیز کردن به ظاهر خود لطمه می زند. با این حال ، راه حل های برجسته ، مانند موکت های تایل  کارپت لند ، برای مقاومت در برابر روش های دقیق تمیزکاری ساخته شده اند و با گذشت سالها به نظر عالی خواهند رسید.

6. طراحی

برخی افراد ترجیح می دهند کفپوش چقدر سخت به نظر برسد ، اما  موکت تایل بازی طراحی خود را افزایش داده است. با یک طیف بی پایان از سبک ها ، رنگ ها و بافت های سطح ، که به طور مداوم در حال پیشرفت هستند ، انتخاب هرگز بیشتر نبوده است. علاوه بر این ، انعطاف پذیری منحصر به فرد طراحی ، امکان یافتن نشانه ها ، ایجاد نشانه های بصری را فراهم می کند و می تواند زیبایی کلی مثبت محیط را افزایش دهد. مجموعه الهام بخش ما مورد علاقه معماران است و به عنوان یکی از طیف های برجسته طراحی ما ، دارای انتخاب گسترده ای از رنگهای مدرن ، بافت ها و الگوهای خلاقانه چند سطح متناسب با هر توسعه تجاری مدرن است. در پایان ، کف و کف موکت مزایا و معایبی دارد. اما همانطور که نشان دادیم ، موکت های تایل دارای مزایای شگفت انگیزی است که شاید در نظر نگرفته باشید. درباره خلاقیت با موکت بیشتر بخوانید.

نوشته | موکت کارپت لند | Carpetland نماینده رسمی موکت اروپایی

لینک مقاله منتشر شده در موکت اداری پاراگون انگلستان

امیدواریم که از این مقاله کارپت لند وارد کننده موکت اداری تجاری و هتلی راضی باشید .اگر نقطه نظر و کامنتی دارید با ما درمیان بگذارید.

image_pdfنسخه pdfimage_printچاپ مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *