رنگ پنتون سال 2021: نهایت خاکستری و زرد

رنگ پنتون سال 2021

رنگ پنتون سال 2021 -به نظر می رسد پس از یک تلاطمی که در سال ۲۰۲۰  بدلیل شیوع ویروس کرونا داشتیم ، همه در سال جدید بدنبال ایجاد ثبات و  حس خوش بینی هستند. و این تمایل مطمئناً در انتخاب پنتون برای رنگ سال ۲۰۲۱ منعکس شده است. امسال نه تنها یک رنگ بلکه دو رنگ داریم – زرد و خاکستری

 

ویدیوی رنگ پنتون سال 2021

  • رنگ پنتون سال 2021

پنتون سالانه رنگ سال خود را به دنبال تجزیه و تحلیل گسترده ای از تأثیرات رنگ از سراسر جهان تعیین می کند که از روند هنر و مد تا شرایط اقتصادی-اجتماعی متفاوت است. برای سال ۲۰۲۱ ، دو سایه خیره کننده را انتخاب کرد که با هم ترکیب می شوند و احساس قدرت و امید را منتقل می کنند و برای آینده حس مثبت ایجاد می کنند. این یک موضوع عالی برای الهام بخشیدن به ما برای رفتن به یک سال جدید است

رنگ پنتون سال 2021

درباره رنگ پنتون سال 2021

 

  • آفتاب و قدرت

بدنبال عدم اطمینان در سال ۲۰۲۰ ، مردم اکنون به دنبال راه هایی برای بهتر کردن احساسات خود هستند و با نگاه به آینده ، به دنبال انرژی ، وضوح و امید به آینده هستند. نور زرد ، شاد بوده و میل به خوشبختی را ایجاد می کند و احساس تأیید مجدد و استقبال از گرمی را ارائه می دهد. سایه آفتابی کاملاً با رنگ خاکستری جفت و جور می شود  و یک فضای ذهنی ایجاد می کند.خاکستری از عناصر جامد مانند سنگ طبیعی و گرانیت الهام گرفته است ، که غالباً دارای ظاهری هوازده هستند که بر ماهیت پایدار و قابلیت اطمینان آنها تأکید می کند – ویژگی هایی که به ویژه در زمان غیرقابل پیش بینی طنین انداز هستند.

0 تا 100 معرفی انواع کفپوش ساختمانی بهمراه 4 اصل مهم

رنگ های خاکستری به طور سنتی نمادی از هوش و خرد است ، و انتخاب رنگ خاکستری توسط پنتون یک پایه ثابت را ایجاد می کند که به شما اطمینان می دهد. به گفته لئاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی انستیتوی رنگ پنتون ، “اتحاد یک خاکستری ماندگار با نور زرد پر جنب و جوش ، پیامی از مثبت بودن را پشتیبانی می کند.  گرم و خوش بین ، این یک ترکیب رنگی است که به ما مقاومت و امید می بخشد. ما باید احساس تشویق و اعتلا کنیم ، این برای روحیه انسان ضروری است. ”

نوشته | موکت کارپت لند | Carpetland نماینده رسمی موکت اروپایی

  • ایجاد تعادل در محیط کار

استفاده همزمان از رنگهای زرد و خاکستری در محل کار یک ترکیب جالب برای در نظر گرفتن است زیرا فرصتهای بی شماری برای ادغام هر دو رنگ در یک محیط اداری وجود دارد. این رنگها به طور شگفت انگیزی با هم جفت  و جور می شوند و در کفپوش ها می توان از آنها برای یافتن روش یا مشخص کردن فضاهای خاص استفاده کرد – می توان تصور کرد که چگونه خاکستری می تواند به عنوان یک رنگ اساسی عمل کند در حالی که زرد می تواند مناطق کلیدی را برجسته و پهنه بندی کند.

شما همچنین می توانید با قرار دادن لوازم جانبی زرد روشن در طرح داخلی خود از طریق پارچه ها و دیوار پوش ها ، جفت سازی را زنده کنید.  زرد و خاکستری یک پالت تازه را برای سال ۲۰۲۱ ارائه می دهد تا شروع تازه ای را پس از یک سال پر چالش همراه داشته باشد. ما مشتاقانه منتظریم ببینیم که شما چگونه از این دو رنگ در طراحی های ۲۰۲۱ خود استقبال می کنید!

فروش موکت

نوشته | موکت کارپت لند | Carpetland نماینده رسمی موکت اروپایی

لینک مقاله که توسط موکت اداری کارپت لند ترجمه شده است


 


 

 

امیدواریم که از این مقاله کارپت لند وارد کننده موکت اداری تجاری و هتلی راضی باشید .اگر نقطه نظر و کامنتی دارید با ما درمیان بگذارید.

image_pdfنسخه pdfimage_printچاپ مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *