۱۰ پیامد بازگشت به دفاتر کاری پس از کرونا

بازگشت به دفاتر کاری پس از کرونا

بازگشت به دفاتر کاری پس از کرونا -تکامل اغلب به تدریج صورت می گیرد. تکامل یک روند افزایشی از یادگیری و سازگاری با گذشت زمان می باشد. گاهی اوقات ناگهانی است ، ناشی از حوادث غیر قابل پیش بینی و نیاز به تغییر فوری است. COVID -19 چنین تغییری است و آزمایش را بر همه ما اعم ازهمه اشخاص و شغلها اعمال می کند. سرانجام ممکن است بسیاری از موارد به حالت عادی  برگردند ، اما برخی از آزمایش ها باعث تغییرات دائمی می شوند. هنگامی که کشورها شروع به برداشتن گام های آزمایشی خارج از قرنطینه می کنند ، ما 10 پیامد احتمالی را برای کار در دفتر کار در نظر می گیریم.

دفاتر کاری پس از کرونا

درباره دفاتر کاری پس از کرونا

  • فاصله اجتماعی مدتی ادامه دار است

مراحل کوتاه مدت ، از قبل برای تنظیم مجدد فضای داخلی دفتر موجود در حال انجام است. اقداماتی از جمله تراکم زدایی فضاهای دارای طرح باز ، محدود کردن مناطق عمومی ، منطقه بندی بصری ، یافتن مسیر ، تقسیم صفحات و تقسیم شیفت کاری ، اجرای همه نسبتاً سریع و آسان است

  •  ارتباط  ویدیویی و خداحافظی با سفرکاری

هنگام طراحی مجدد فضای اداری ، تمرکز تلفیق تماس های ویدئویی در الگوهای کاری روزانه خواهد بود. شرکت ها احتمالاً هزینه کمتری را برای سفرهای تجاری خرج می کنند و بیشتر در فناوری دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. اتاق جلسات اصلاح می شود ، و طراحی فضایی با اکوستیک خوب ضروری می شود.

بهترین موکت مسکونی + 5 مزایا موکت مسکونی

نوشته | موکت کارپت لند | Carpetland نماینده رسمی موکت اروپایی

دفاتر کاری پس از کرونا

  • بهزیستی روانشناختی و جسمی

کارمندان می خواهند احساس اطمینان کنند که در یک محیط امن کار می کنند. همه چیز ، از خدمات بهداشت و تمیز کردن ، تا کیفیت هوا نیاز به ارزیابی مجدد دارد. صدور گواهینامه هایی  مانند گواهینامه صحت ممکن است به طور فزاینده ای مهم شود.

  • تغییر سریع به دورکاری

برخی تخمین ها نشان می دهد که حداکثر یک چهارم کارمندان به نوعی به کار خود در خانه (WFH) ادامه می دهند. در این صورت ، این فضای لازم برای کاهش تراکم را آزاد کرده وسایل جدیدی را در مورد بهینه سازی محیط های دفتر کار در منزل ایجاد می کند. با نگاه به جلو ، بسیاری از شرکت ها ممکن است املاک و مستغلات و نحوه استفاده از آن را بیایند

  • تعریف مجدد هدف دفتراداری

فرهنگ رو به رشد دور کاری در منزل نقش دفاتر و تأثیر آن بر فرهنگ سازمانی را زیر سوال می برد. آنها ممکن است به طور فزاینده ای به مکانی برای تعامل ، اجتماع و همکاری تبدیل شوند. برای رویدادهای به یاد ماندنی ، یادگیری و فعالیتهای تیمی. به همین ترتیب ، منابع انسانی ممکن است به طور فزاینده ای در تصمیم گیری در مورد املاک اداری تأثیرگذار باشند. در عین حال ، طراحی جدید ممکن است از آن ارزشهای شرکتی مرتبط با پایداری و رفاه برخوردار باشد. درباره انواع کفپوش پذیرایی بخوانید.

  • الزامات اقتصادی

همه موارد بالا احتمالاً در پس زمینه کاهش و احتیاط خواهد بود – زیرا اقتصاد با عدم اطمینان در مورد سرعت بازیابی کاهش می یابد. در کوتاه مدت می توان انتظار داشت که دوره های جدیدتر اصلاح  ، اجاره های طولانی مدت و بودجه های کاهش یافته را داشته باشیم.

  • مکان مجدد دفتر

در میان مدت برخی از شرکت ها احتمالاً فکر می کنند که از دفاتر گران قیمت خود در مرکز شهر خارج شوند . با تمدید اجاره نامه ها ، ممکن است جابجایی به سمت مکان های کوچکتر ، غیرمرکزشهر و پردیس ها باشند.

  • انعطاف پذیری شرکت

در عین حال ، شرکت ها ممکن است برای تعهدات انعطاف پذیر ارزش بالاتری قائل شوند. گزینه هایی مانند دفاتر از پیش پیکربندی شده و شرایط انعطاف پذیر می توانند جذاب تر شوند زیرا کسب و کارها تمایلی نسبت به پروژه های بزرگ ساختمانی نمیکنند.

  • اکنون برای حمایت از فردا سرمایه گذاری کنید

در حالی که در کوتاه مدت شرکت ها نسبت به همه گیری ویروس کرونای فعلی واکنش نشان می دهند ، با گذشت زمان بسیاری ممکن است به دنبال سرمایه گذاری در دفاتر خود برای محافظت در آینده باشند تا اخلال در تجارت را به حداقل برسانند. به همین ترتیب ، وقتی پروژه های جدید از این فلسفه طراحی نوظهور استقبال می کنند ، می توان تأکید گسترده تری بر پایداری و رفاه محیط زیست دید.

  • خدمات آنلاین

همه گیری کرونا به وضوح روند به سمت دیجیتالی شدن و خدمات آنلاین را تسریع نموده است. در عین حال ، برخی از مناطق تجاری و هتل ها هرگز به طور کامل بهبود نمی یابند. انقباض ، انعطاف پذیری و گسترش بخشهای مختلف می تواند به صورت دائمی مشخصات کاربران دفتر را تغییر شکل دهد. کسانی که به انبارهای توزیع و مراکز داده احتیاج دارند احتمالاً این حوزه را هدایت می کنند. درباره انواع کفپوش سه بعدی بخوانید.

موکت پشمی چیست؟ | موکت پشمی چه ویژگی هایی دارد؟

نوشته | موکت کارپت لند | Carpetland نماینده رسمی موکت اروپایی

لینک مفاله که توسط موکت اداری و موکت تجاری کارپت لند ترجمه شده است


امیدواریم که از این مقاله کارپت لند وارد کننده موکت اداری تجاری و هتلی راضی باشید .اگر نقطه نظر و کامنتی دارید با ما درمیان بگذارید.

image_pdfنسخه pdfimage_printچاپ مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *