1

موکت آنتی باکتریال چیست؟ +5 کاربرد مهم

موکت آنتی باکتریال چیست

همان طور که میدانید موکت آنتی باکتریال جزء یکی از وسایل مهم و کاربردی در زمینه دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که قیمت این کالا مناسب است و به راحتی می توان از این محصول در فضاهای مختلف و متنوع مثل خانه و محل کار نیز استفاده کرد.

یکی از مشکلات و چالش هایی که مردان و زنان با آن روبرو هستند موضوع تمیز نگه داشتن موکت است و برای حل این مشکل پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ خرید موکت های نانو و آنتی باکتریال بروید.

در ادامه این مقاله به توضیح موکت آنتی باکتریال چیست و بررسی انواع مزایا، معایب و کاربرد موکت آنتی باکتریال می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

+5 استراتژی مناسب برای طراحی فضای اداری

 

موکت آنتی باکتریال چیست؟

همان طور که میدانید در ساختمان های اداری و مسکونی هوای محیط به گونه ای است که ذرات غیر زیستی در این مکان ها وجود دارند و همچنین این امکان وجود دارد که پوست طبیعی انسان روی موکت ها نیز ریخته شود.

در رابطه با موضوع موکت آنتی باکتریال چیست اینگونه می توان بیان کرد که به دلیل وجود بعضی از آلرژی ها و  بیماری ها در جهان تولید کنندگان مربوط به بازار خرید و فروش موکت این تصمیم را گرفتند که محصولاتی را تولید و روانه بازار کنند که خاصیت آنتی باکتریال نیز به همراه خود داشته باشد. موکت های آنتی باکتریال به گونه ای طراحی شده اند که از رشد لکه و بوی باکتری و کپک جلوگیری می کنند.

در رابطه با روش های عادی و معمولی اینگونه می توان بیان کرد که برای ایجاد این خاصیت مفید و کاربردی روی موکت آنتی باکتریال ابتدا مواد مورد نظر را روی پوشش های مختلف و متنوع قرار می دهند اما به این مورد توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که بر اثر سایش مداوم خاصیت آنتی باکتریال از بین برود.

افرادی که به دنبال خرید یک موکت با کیفیت هستند و همچنین در رابطه با موضوع تولید این نوع از محصولات به این نکته مهم و کاربردی توجه داشته باشند که در درون موکت های آنتی باکتریال از نانو ذرات اکسید روی استفاده شده است.  با انواع موکت اداری آنتی باکتریال کارپت لند آشنا شوید.

 

موکت آنتی باکتریال

 

مزایا و معایب موکت آنتی باکتریال

در این قسمت مطالبی خواندنی و کاربردی در رابطه با انواع مزایا و معایب موکت آنتی باکتریال خدمت شما به طور کامل بین خواهیم کرد و به این مورد توجه داشته باشید که مزایای این نوع از محصولات بیشتر از معایب آنها است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم موکت آنتی باکتریال به این صورت است که باکتری های موجود در فضا را به خود جذب نمی کند و همین عامل باعث می شود که موکت مورد نظر شما تمیز و پاکیزه به نظر برسد.

در مکان ها و فضاهایی که رفت و آمد زیادی توسط اشخاص مختلف صورت می گیرد پیشنهاد ما به شما این است که برای رعایت موارد بهداشتی از موکت های آنتی باکتریال استفاده کنید.

در مجموع موکت آنتی باکتریال هیچ گونه عیب و نقصی ندارد اما در رابطه با ارزش و قیمت این نوع از محصولات می توان اینگونه بیان کرد که نرخ موکت های آنتی باکتریال بیشتر از سایر موکت های معمولی است و دلیل این افزایش قیمت این است که در درون این نوع از موکت ها از نانو و مواد آنتی باکتریال استفاده شده است.

از دیگر ویژگی هایی که در رابطه با موکت های آنتی باکتریال و ضد باکتری خدمت شما بیان خواهیم کرد موردی مهم به نام حفظ محیط زیست است؛ به این نکته توجه داشته باشید که این نوع از موکت ها به هیچ وجه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

از دیگر ویژگی های موکت های آنتی باکتریال می توان به ضد حساسیت بودن این محصولات اشاره کرد و همچنین به این قسمت توجه داشته باشید که این مدل از محصولات با پوست بدن انسان ها سازگار است و هیچ مشکلی برای پوست بدن شما به وجود نمی آید و همچنین شما بدون استفاده از دمپایی نیز می توانید با موکت ها به راحتی تماس برقرار کنید.

یکی دیگر از مزایای مفید موکت آنتی باکتریال به این صورت است که این نوع از محصولات خاصیت ضد بو نیز به همراه خود دارند و همین عامل کلیدی باعث می شود که موکت شما در خانه دچار مشکل بو گرفتگی نشود.

از دیگر ویژگی های جالب و خواندنی موکت آنتی باکتریال می توان به این مورد اشاره کرد که این محصولات به صورت اتومات تمیز می شوند و طریقه تمیز شدن این محصولات به این صورت است که شما باید موکت را جلوی آفتاب پهن کنید تا این خاصیت کاربردی به طور اتومات فعال شود.

از دیگر خصوصیات این نوع از موکت ها می توان به مواردی مثل ضد قارچ بودن کالا، ثابت ماندن رنگ محصول، ضد حریق بودن موکت و مقاومت بالا در برابر اشیاء سنگین وزن نیز اشاره کرد.  از جدیدترین مدل های موکت هتلی کارپت لند دیدن فرمایید.

مزایا و معایب موکت آنتی باکتریال

 

کاربرد موکت آنتی باکتریال

در رابطه با موضوع کاربرد موکت های آنتی باکتریال اینگونه می توان بیان کرد که این نوع از محصولات در فضاها و مکان های مختلف و متنوعی مثل هتل ها، مدارس، آشپزخانه، مطب پزشک، اتاق کودک، مهدکودک، مطب و مسجد مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از کاربرد های مهم موکت آنتی باکتریال مربوط به اتاق کودک است زیرا این امکان وجود دارد که رنگ های نقاشی، مایعات و مواد خوراکی متنوع روی موکت و فرش ریخته شود.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که موجودات ریز، ویروس ها و عوامل بیماری زا در درون اتاق کودک شما وجود داشته باشد و پیشنهاد ما به شما این است که از موکت های رنگی و محصولات آنتی باکتریال استفاده کنید تا سلامتی فرزند شما به خوبی حفظ شود.

یکی از کاربرد های مهم این نوع از محصولات این است که مایعات در درون موکت های آنتی باکتریال به راحتی دفع می شوند و همین عامل کلیدی باعث می شود که روی موکت منزل شما لکه های متعدد ایجاد نشود.

یکی دیگر از کاربرد های موکت پرزدار و آنتی باکتریال به این صورت است که اگر در درون خانه شما شخصی مبتلا به بیماری پا درد است پیشنهاد ما به شما این است که از موکت های پرزدار استفاده کنید.

یکی دیگر از کاربرد های موکت آنتی باکتریال به این صورت است که فضای امن و راحتی را برای فرزند شما و یا افراد پیر در خانه ایجاد می کند و همین عامل کلیدی باعث می شود که حوادث ناگوار در منزل شما به وجود نیاید. درباره موکت ورودی ساختمان بخوانید.

 

موکت آکوستیک چیست؟ + عوامل موکت عایق صدا

 

نکاتی مفید درهنگام خرید موکت آنتی باکتریال

به طور کلی در هنگام خرید موکت آنتی باکتریال و یا معمولی به نکاتی که در ادامه این قسمت بیان خواهیم کرد بسیار توجه داشته باشید تا خرید شما به خوبی انجام شود.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید موکت باید به آن توجه کرد ابعاد و اندازه خانه مورد نظر است؛ به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهید خانه شما بزرگ تر از حد معمول دیده شود پیشنهاد ما به شما این است که از موکت هایی استفاده کنید که رنگ آنها روشن است.

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید موکت آنتی باکتریال باید به آن توجه ویژه داشت موضوع مهم کیفیت است؛ به این نکته کلیدی توجه داشته باشید که هر چه قدر موکت مورد نظر شما متراکم تر و فشرده تر باشد طبیعتا کیفیت آن محصول نیز بیشتر است.

در رابطه با ساخت یک فضای صمیمی و دنج پیشنهاد ما به شما این است که از موکت های طرح دار، تیره رنگ و پرزدار استفاده کنید تا محیط خانه شما کوچک تر به نظر برسد.

به این نکته کلیدی در هنگام خرید موکت های آنتی باکتریال توجه داشته باشید که این محصولات را از نمایندگی های معروف و معتبر مثل کارپت لند خریداری کنید و همچنین به مدت زمان گارانتی محصول نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

خریداران موکت به این نکته توجه داشته باشید که موکت هایی که دارای طرح برجسته است بسیار زیبا و شیک هستند اما فرآیند تمیز کردن و پاکیزه نگه داشتن این محصولات سخت تر از موکت های ساده است.

اشخاصی که حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می کنند به این نکته مهم توجه داشته باشید که پیشنهاد ما به شما این است که موکت کات را خریداری کنید زیرا این نوع از موکت بسیار نرم است و همچنین تراکم بسیار بالایی دارد و همین عامل کاربردی باعث می شود که اعضای بدن حیوان مورد نظر شما دچار آسیب دیدگی نشود. درباره کفپوش وینیل بخوانید.

کاربرد موکت آنتی باکتریال

 

به این مورد توجه داشته باشید که اگر بودجه کافی و لازم را برای خرید موکت مورد نظر خود ندارید پیشنهاد ما به شما این است که موکت های کم پشت و پرز کوتاه را خریداری کنید زیرا این نوع از موکت ها گرد و غبار نسبتا کمی را جذب می کنند.

در حین خرید موکت به بودجه مورد نظر خود برای خرید این محصول توجه داشته باشید و هر چه قدر میزان بودجه شما بیشتر باشد طبیعتا کالای با کیفیت تری می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید موکت باید به آن توجه کرد مسئله ای به نام شرایط آب و هوایی است؛ اگر شما در مناطق شمالی کشور ایران زندگی می کنید پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ وجه از موکت های پشمی استفاده نکنید زیرا این امکان وجود دارد که موکت های منزل شما دچار مشکل کپک زدگی شود.

به طور معمول موکت های پروپیلن برای مناطق و مکان های آفتابی و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند زیرا این مدل از موکت دارای خاصیت ضد حریق است و به هیچ وجه الکتریسیته ساکن ایجاد نمی کند. پیشنهاد می شود درباره موکت نمدی چیست بخوانید.

 

نکاتی در مورد نگهداری از موکت های آنتی باکتریال

در رابطه با موضوع نگهداری از موکت آنتی باکتریال به این نکات توجه ویژه داشته باشید؛ این نوع از موکت ها را از محیط های مرطوب و پرحرارت دور کنید و همچنین برای حفظ کیفیت و دوام این محصولات آنها را در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار ندهید.

 

انواع موکت آنتی باکتریال

 

انواع موکت آنتی باکتریال

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با موضوع نگهداری از موکت های آنتی باکتریال باید رعایت کنید به این صورت است که برای شستشوی این محصولات حتما از مایعات و شامپو های مخصوص استفاده کنید و همچنین در رابطه با این موضوع حتما از شرکت سازنده مشورت های لازم را دریافت کنید.

در طول گذشت زمان موکت های مختلف و متنوعی به بازار عرضه شده است که در ادامه این بخش چند نمونه از این محصولات را خدمت شما به طور کامل معرفی خواهیم کرد.

یکی از بهترین مدل های موجود در بازار که در این بخش خدمت شما معرفی خواهیم کرد موکت پشمی است؛ این مدل از موکت ها صدا را به خوبی جذب می کنند و نرم و انعطاف پذیر هستند و همچنین از دیگر ویژگی های موکت پشمی می توان به مقاومت در برابر آلودگی و گرد و غبار نیز اشاره کرد.

در این قسمت نوع دیگری از موکت های با کیفیت را خدمت شما معرفی و بررسی خواهیم کرد که این مدل موکت تایل نام دارد؛ این مدل از موکت در اشکال و رنگ های مختلف و متنوع به بازار عرضه می شود که در مجموع می توان به طرح های پازلی، شطرنجی و آجرچینی نیز اشاره کرد.

یکی دیگر از موکت هایی که در بازار موجود است موکت چمن مصنوعی نام دارد و کاربرد اصلی این نوع موکت برای کودکانی است که به ورزش فوتبال علاقه بسیار زیادی دارند و در مجموع قیمت این مدل موکت مناسب و مقرون به صرفه است.

موکت ها از لحاظ نوع الیاف تنوع بسیار زیادی دارند که به طور کلی می توان به مواردی مثل الیاف پشمی، الیاف پلی استر، الیاف نایلونی، الیاف تریسکتا، الیاف اولفین و الیاف اکریلیک نیز اشاره کرد. از انواع موکت تجاری کارپت لند دیدن فرمایید.

 

موکت تایل مدولار چیست؟ انواع موکت تایل مدولار

 

جمع بندی

در نهایت با توجه به مطالب خواندنی و کاربردی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی انواع کاربرد، مزایا و معایب موکت آنتی باکتریال خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می توانید با مراجعه به مجموعه حرفه ای و توانمند کارپت لند موکت مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی تهیه کنید.

موکت های مجموعه کارپت لند دارای بهترین استاندارد ها در زمینه های مختلف و متنوع مثل محیط زیست می باشند که در نهایت می توان به این مورد اشاره کرد که این محصولات در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند.

 

 

برخی از سوالات رایج:

موکت آنتی باکتریال چیست؟

موکت های آنتی باکتریال به گونه ای طراحی شده اند که از رشد لکه و بوی باکتری و کپک جلوگیری می کنند.

کاربرد موکت آنتی باکتریال چیست؟

یکی از کاربرد های مهم این نوع از محصولات این است که مایعات در درون موکت های آنتی باکتریال به راحتی دفع می شوند و همین عامل کلیدی باعث می شود که روی موکت منزل شما لکه های متعدد ایجاد نشود.


امیدواریم که از این مقاله کارپت لند وارد کننده موکت اداری تجاری و هتلی راضی باشید .اگر نقطه نظر و کامنتی دارید با ما درمیان بگذارید.